Behöver väl ingen närmare presentation, därför ids jag inte lägga ut bilder, den som verkligen vill ha sådana kan PM:a så får vi se om jag orkar...
Årsmodell 1985 (jag har ägt den sedan dess) "brunt" fronttyg.
Har senast kört den på 2 slutrör (GT 3:or) å då lät den bra i alla fall, inte provstartad på ett tag. Möjligen kan något pot-byte på ett aller annat ställe vara aktuellt för att få den i topptrim. Annars är alla rörsocklar intakta (vanligt fel på 2210) och förstegsrören är tysta och fina. Reverbet är urmonterat och bortsupet sedan länge, detsamma gäller plåten på baksidan. Visuellt är den annars i topptrim, inga rips i tolexen eller tyget, loggan är hel och fin, kollar man med mikroskop syns att en liten flisa plast flingar ur vid ena hörnskoningen.
55 hundringar är den väl värd i alla fall, prutar inte men är mottaglig för bytesförslag. Lämpliga dellikvider kan vara Wampler EgoComp, HBE Power Screamer, AMP 11 eller byte mot någon kul gitarr, kan till och med tänka mig att lägga några kronor emellan för rätt instrument
