Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
Fender "Ash" Stratakropp
Fender USA, Natural Ash, år 2000 med stålstall och jackplatta, strapsknoppar allt enl. bild. Byten Telekropp, Högtalare 8-12" Jensen, Weber, Eminence eller ditt förslag. <font color="green">PRIS: 3200kr inkl. frakt</font id="green">
<hr noshade size="1"><font color="green"><font size="2"> Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="green"> <font color="blue"><b>Carpe Diem | Det ska va tre slag i takten...</b></font id="size2"></font id="blue">
24 Apr 2009, 21:35
The Bluesman
Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
Inte ens ett bud?
16 May 2009, 12:08
FaQed
Joined: 21 Mar 2009, 15:12 Posts: 1442 Location:
Vad är det där extra hålet? Ser ju inte ut som ett switchhål för det går inget kabelspår därifrån.
Our amps go to eleven...
05 Jun 2009, 15:58
The Bluesman
Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
Bra fråga! Är det inte för maskinen/roboten att hålla i kroppen? Vi låter dom kunniga svara!
05 Jun 2009, 18:04
BurgundyMist
Joined: 23 Dec 2009, 14:50 Posts: 19 Location:
Hallå Bluesman Hmmm, tror du att du får så mycket för kroppen? [:I] Är det den du köpte av mig en gång i tiden? Det är helt ok om priserna på originaldelar håller en högre nivå.
08 Jan 2010, 17:02
The Bluesman
Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
Jo det är din gamla kropp och priset är alldeles för högt!
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum