
Misslyckat byggprojekt jag aldrig orkat fixa :)
Säljer vad som skulle bli ett telebygge till den som kniper det först.
En blond "Texas"-tele från GMF i delar + Gotoh-kluson och en Hosco vintagelackad hals och Wilkinsonstall. Anledningen till att jag slutade var att när jag skulle fästa mekaniken så gick två skruvar av inne i huvudet. Man måste alltså borra upp och få ut resterna och fylla igen eller nåt, vilket jag aldrig orkade göra och allt blev liggande. Nu vill jag bara ha bort allt! Säljer bara hela paketet, inte i lösa delar, (inkl. originaldelarna också såklart) för 1000 spänn plus frakt. Bara gitarren kostade 1600, halsen 1200, mekaniken 400, stallet 300. Så för den som orkar fixa och dona och vill ha lite teledelar, slå till!
Har också en obesudlad "Texas"-strata i sunburst och lönnbräda som nån kan få för en femhundring + frakt.
Dags att göra lite fynd?

/Nicke
nickewiden (at) gmail.com