Humbuckers. Gibson och PRS - SÅLDA
Har tre humbuckers som bara ligger oanvända, så det vore bättre att de går vidare till någon annan...
En Gibson Burstbucker, #1, Alnico 5, vaxad. Tänkt för halsposition. Som ni ser har kåpan lite patina, men personligen tycker jag det ser värre ut på bilden än i verkligheten. Kåpan är för tillfället lös, men den löder jag dit igen om köparen vill. Lång kabel. Fästskruvarna ingår inte.
Prisidé: 600:-

Två PRS McCarty. För hals- respektive stallposition.
OBS! Dessa är moddade på så vis att den ena spolen är avlindad för att få en obalans på samma sätt som det är på Gibson Burstbuckers och Lindy Fralins Unbuckers (på mina är det spolarna med skruvar som är avlindade). Ni ser nog värdena på den ena bilden. Ljudet blir en aning klarare och annorlunda på detta vis.
Jag gillar ljudet med dessa, men gitarren som de satt i har nu fått Lundgrens Revolver (P90-stuk i humbuckerformat) som känns annorlunda och kul, och eftersom jag har andra humbuckergitarrer får Revolvrarna stanna i den gitarren.
Även dessa mickar har patina, men det syns ganska väl på bilderna...
Långa kablar.
Originalkartonger.
Prisidé: 800:- för båda.

Jag är öppen för bud, så kom igen! Men jag säljer till vem jag vill av vilken anledning som helst. Prisidéerna är, som jag tänker mig, exkl. fraktkostnad.
Sven-Johan
0708-71 94 03