| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| P-Skydd Strata standard SÅLT http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=19584 |
Page 1 of 1 |
| Author: | laros [ 24 Sep 2008, 15:30 ] |
| Post subject: | P-Skydd Strata standard SÅLT |
Så gott som nytt! 100:- |
|
| Author: | Fotogeno [ 25 Sep 2008, 09:37 ] |
| Post subject: | |
Färg? Antal hål? Antal lager? Bo-Conny Skruvlin |
|
| Author: | laros [ 25 Sep 2008, 11:20 ] |
| Post subject: | |
Fotogeno wrote: Färg? Antal hål? Antal lager? Bo-Conny Skruvlin 3-lagers vitt standard, tror det är 10 skruvar?? eller är det 11 på stnadard?[:)] |
|
| Author: | McNasty [ 25 Sep 2008, 12:00 ] |
| Post subject: | |
laros wrote: Fotogeno wrote: Färg? Antal hål? Antal lager? Bo-Conny Skruvlin 3-lagers vitt standard, tror det är 10 skruvar?? eller är det 11 på stnadard?[:)] 8-hål eller 11-hål
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|