Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

P-Skydd Strata standard SÅLT
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=19584
Page 1 of 1

Author:  laros [ 24 Sep 2008, 15:30 ]
Post subject:  P-Skydd Strata standard SÅLT

Så gott som nytt!

100:-

Author:  Fotogeno [ 25 Sep 2008, 09:37 ]
Post subject: 

Färg?
Antal hål?
Antal lager?



Bo-Conny Skruvlin

Author:  laros [ 25 Sep 2008, 11:20 ]
Post subject: 

Fotogeno wrote:

Färg?
Antal hål?
Antal lager?



Bo-Conny Skruvlin


3-lagers vitt standard, tror det är 10 skruvar?? eller är det 11 på stnadard?[:)]

Author:  McNasty [ 25 Sep 2008, 12:00 ]
Post subject: 

laros wrote:

Fotogeno wrote:

Färg?
Antal hål?
Antal lager?



Bo-Conny Skruvlin


3-lagers vitt standard, tror det är 10 skruvar?? eller är det 11 på stnadard?[:)]


8-hål eller 11-hål

Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/