Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

SÅLT
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=22129
Page 1 of 1

Author:  Bulan [ 16 Dec 2008, 14:50 ]
Post subject:  SÅLT

.

Author:  Frisk [ 16 Dec 2008, 16:14 ]
Post subject: 

Tja, jag är intresserad av Wilkinson stallet...

Är det ett sånt här det handlar om?

http://gitarrdelar.se/product_info.php? ... cts_id=198


Kan säga att jag köper det om det är ett sånt!

Author:  Fotogeno [ 16 Dec 2008, 16:35 ]
Post subject: 

Bonnie stallet vill jag ha.
slå mig en signal på 0707298030.
Så får vi snacka ihop oss.

Bo-Conny Skruvlin

Author:  Frisk [ 16 Dec 2008, 21:46 ]
Post subject: 

Bulan wrote:

Frisk: Ja ,det är ett sånt


Jag provade maila dig. Fick du det? Har ju krånglat med mailfunktionen här ett tag.

Om du inte fick nåt mail så kan du maila mig på

emil_fri(AT)hotmail.com

Så gör vi upp.

Author:  Slinky [ 26 Dec 2008, 22:23 ]
Post subject: 

Vad har PRS-mickarna setat i för gitarr?

______________________________________________
Image

Author:  Blue4ever [ 27 Dec 2008, 11:29 ]
Post subject: 

Är intr av den Dimarziomicken! Undrar även prisbild på Plexitonen och ev vad i byte du kan tänka dig? twangnes@gmail.com.

Author:  primary man [ 27 Dec 2008, 16:49 ]
Post subject: 

Hej , hur är karaktären på DP164:an ? .

Author:  Blue4ever [ 27 Dec 2008, 18:11 ]
Post subject: 

Ok, då passar jag Plexitonen men tar gärna DiMarzion. Bor i Sthlm!

Author:  Blue4ever [ 27 Dec 2008, 21:31 ]
Post subject: 

Nä, inget mejl i detta nu???

Author:  hej7 [ 07 Jan 2009, 09:51 ]
Post subject: 

Hej

Har du någon bild på pedalbordet/väskan?

I så fall får du gärna skicka den till muttanbarko@gmail.com

/Henrik

Author:  -micke- [ 21 Jan 2009, 01:21 ]
Post subject: 

- Vart tusan låg alla de där prylarna?!?! [8D]

Author:  Larsa334 [ 21 Jan 2009, 14:34 ]
Post subject: 

Bulan wrote:
Dunlop CryBaby Med nytt handbyggt "moderkort" av nån american som jag inte kan läsa namnet på!


Kan vara Stuart Castledine som i,of är Engelsman.
Har ett sånt kort i en wahwah,låter mycket bra!

Author:  Frisk [ 22 Jan 2009, 14:37 ]
Post subject: 

Bulan wrote:

Just det!
Han är det.

[:D]




Tar Cubazzzzze LE och strängträd, om det finns kvar, maila mig, jag har tappat din mailaddress, du hade ju bytt sa du.

Author:  FenderBender [ 23 Jan 2009, 00:55 ]
Post subject: 

You got mail! [:D]

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">

Author:  uffen [ 04 Feb 2009, 11:46 ]
Post subject: 

Du har mail!
mvh uffen

uffen

Author:  Fotogeno [ 05 Feb 2009, 14:33 ]
Post subject: 

Jag tar tele/telen om du inte redan har sålt den.[:)]

Bo-Conny Skruvlin

Author:  Fotogeno [ 05 Feb 2009, 17:30 ]
Post subject: 

Du är tammefan bedrövlig![;)]
Jag får väl ta mig förbi och se vad du har för nått. Var det inte du som hade hundbens handtaget?
Om inte har sålt det så tar jag det med.[:)]
Eller kanske elcentralen[8)]
Bo-Conny Skruvlin

Author:  Bulan [ 05 Feb 2009, 18:46 ]
Post subject: 

Kom du bara.Jag är inte rädd.

Author:  Fotogeno [ 06 Feb 2009, 09:41 ]
Post subject: 

Nä. För du ger ju ett så förståndigt intryck[:)]
Slå mig en signal på 0707-298030
Så att jag vet att du är hemma när jag kanske kommer i helgen och SKRÄMMER dig!

Bo-Conny Skruvlin

Author:  Herb [ 25 Feb 2009, 20:40 ]
Post subject: 

Du har mail!

"Det finns alltid plats för mer"

Author:  MullBenkt [ 22 Apr 2009, 12:49 ]
Post subject: 

Du har mail!

MullBenkt

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/