Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=22374
Page 1 of 1

Author:  Andrew Blakk [ 25 Dec 2008, 21:19 ]
Post subject:  .

Rensningen i garderoben fortsätter.

Här kommer ett skärp med ett grymt snyggt och framförallt tungt spänne. Det har alltid varit för stort för mig och jag har inte tagit mig för göra nya hål i den av nån anledning.

Image


Pris: Bud?



________________________________________________________________________________________________
<b><font color="green">http://www.ponamerosundown.com - http://www.myspace.com/ponamerosundown</font id="green">

Kommande spelningar:

090110 Linköping, Skylten
090207 Stockholm, RoQ
</b>

Author:  rocky67 [ 06 Jan 2009, 00:22 ]
Post subject: 

Halloj!
Vad har du för midjemått på jeans? Passar skärpet till en 36-tummare som jag? Spännet går att ta av annars eller?

Twaaang!

Author:  Andrew Blakk [ 06 Jan 2009, 10:33 ]
Post subject: 

Nope spännet sitter fast! 32 har jag...

Hehe själva skärpet är 110 cm sen tillkommer spännet på 8 cm.



________________________________________________________________________________________________
<b><font color="green">http://www.ponamerosundown.com - http://www.myspace.com/ponamerosundown</font id="green">

Kommande spelningar:

090110 Linköping, Skylten
090207 Stockholm, RoQ
</b>

Author:  rocky67 [ 07 Jan 2009, 22:45 ]
Post subject: 

36" = 91,44 cm enl Google. Om man sätter på yttersta hålet - kan det kanske passa då?
hur låter 100 kr + frakt?

Twaaang!

Author:  Andrew Blakk [ 08 Jan 2009, 08:19 ]
Post subject: 

Taget!

Maila mig så löser vi detaljerna...

alt pma över diskant...

________________________________________________________________________________________________
<b><font color="green">http://www.ponamerosundown.com - http://www.myspace.com/ponamerosundown</font id="green">

Kommande spelningar:

090110 Linköping, Skylten
090207 Stockholm, RoQ
</b>

Author:  rocky67 [ 08 Jan 2009, 16:36 ]
Post subject: 

Diskant PM skickat.

Twaaang!

Author:  rocky67 [ 08 Jan 2009, 19:50 ]
Post subject: 

pänningar på väg

Twaaang!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/