| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Blandat lite till http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23078 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Bobrefill [ 18 Jan 2009, 22:49 ] |
| Post subject: | Blandat lite till |
Rensning pågår... Mackie Spirit FX8 i hardcase. 3000 kr Graph Tech stallsadlar till telecaster nya. 150 kr Ibanez TS 808 reissue m true bypass. 1100 kr Line6 Gearbox Silver bundle ny i kartong. 500 kr Gitarrböcker Tal Farlow, Pat Martino och The new real book. BUD Bottenplatta till gamla MXR pedaler (dynacomp typ) med uttag för kabel till eliminator. 100 kr Eller om jag är helt fel ute med priserna, så ge mej ett bud? |
|
| Author: | lefty.guitar [ 24 Jan 2009, 15:19 ] |
| Post subject: | |
Du har mejl! Håkan, lefty.guitar@hotmail.com "And the man with the guitar - Jimi Hendrix" |
|
| Author: | lefty.guitar [ 25 Jan 2009, 18:32 ] |
| Post subject: | |
Hallå! Jag vill handla ditt tremolo! /Håkan "And the man with the guitar - Jimi Hendrix" |
|
| Author: | Bobrefill [ 25 Jan 2009, 20:19 ] |
| Post subject: | |
<font size="1"> lefty.guitar wrote: Hallå! Jag vill handla ditt tremolo! /Håkan "And the man with the guitar - Jimi Hendrix" Tyvärr redan såld. |
|
| Author: | rocker [ 27 Jan 2009, 23:44 ] |
| Post subject: | |
hej. du har inte en bild att skicka på harmonyn? är eventuellt intresserad. rock on svaren.daniel(a)spray.se _____________________________ "Touch these days and I'll kill you" |
|
| Author: | akhagen [ 03 Feb 2009, 12:53 ] |
| Post subject: | |
Har du bild/länk på stallsadlarna får du gärna maila dan.akhagen SNABELA hotmail.com. |
|
| Author: | Bobrefill [ 03 Feb 2009, 17:13 ] |
| Post subject: | |
<font size="1"> akhagen wrote: Har du bild/länk på stallsadlarna får du gärna maila dan.akhagen SNABELA hotmail.com. Du bör ha mejl. |
|
| Author: | Skavis [ 04 Feb 2009, 22:00 ] |
| Post subject: | |
"<i>Graph Tech stallsadlar till telecaster nya. 150 kr"]" 3 eller 6 ? ---------------------------- <font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Bobrefill [ 05 Feb 2009, 08:08 ] |
| Post subject: | |
Skavis wrote: "<i>Graph Tech stallsadlar till telecaster nya. 150 kr"]" 3 eller 6 ? ---------------------------- <font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green"> 3st är det väl till en riktig tele [;)] Här en länk: http://www.thomann.de/se/tremnut_graphtech_stringsaver_t.htm |
|
| Author: | Bobrefill [ 12 Feb 2009, 07:44 ] |
| Post subject: | |
ump... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|