| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Pedaler,case etc http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23217 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rockstar [ 22 Jan 2009, 15:23 ] |
| Post subject: | Pedaler,case etc |
Line-6 DL4. Med org adapter. SÅLD T-REX Alberta. Modda med lite extra gain. SÅLD The RAT. Gammalt original.1983..Behöver nytt battericlip men fixar det innan försäljning. 1200:- on hold Boss Digital Delay DD3. Made in japan. 800:- ZVEX Fuzz Factory. Handmålad. NR 71. 1800:-on hold T-REX Tremolo. SÅLD EH Holy Grail. Med adapter. 700:-on hold MXR Distortion + . Block logo. 80-tal. 800:- såld MXR Distortion + Skript logo. 70-80 tal? 1200:-såld Coron Distortion 15. 500:- Gibson Burstbucker Pro. Helt ny. Aldrig monterad.Stall. 800:- Gibson humbucker. Keramisk. Lite osäker på vilken modell. 450:- Seymour Duncan. Phat cat. 700kr/st eller 1200kr paret. P90 i humbucker format. Dunlop dc-brick utan adapter och kablar. BUD. 7st 9V ut och 3 18V. Pedalbord med powercon inbyggt. 2 strömuttag. Plats för kablar etc i locket på ovansidan. Mer info och bilder finns. Maila om intresse finns. 2300:- Hardcase. Case till topp. 2st. Pris. BUD. http://www.hardcase.com/index.php?main_ ... 63173997da Alla priser går att diskutera. Köper du fler grejer så gör vi ett paketpris. Ev frakt tillkommer. Allt finns i stockholm.. kolla in vendolin för bilder: http://vendolin.se/annonce_detail.asp?annonceid=5551632 |
|
| Author: | rockstar [ 22 Jan 2009, 15:45 ] |
| Post subject: | |
DL4an är på hold.. |
|
| Author: | PGW [ 22 Jan 2009, 16:05 ] |
| Post subject: | |
Du har Vendolin-post. Rock on !!!! |
|
| Author: | rockstar [ 22 Jan 2009, 17:07 ] |
| Post subject: | |
PGW wrote: Du har Vendolin-post. Rock on !!!! OK..har jag svarat? kom ganska många mail samtidigt.. Mxr pedalerna kanske? |
|
| Author: | rocker [ 22 Jan 2009, 23:55 ] |
| Post subject: | |
om holy grailen blir "off hold" är jag intresserad. svaren.daniel(a)spray.se _____________________________ "Touch these days and I'll kill you" |
|
| Author: | Alien555 [ 10 Mar 2009, 12:26 ] |
| Post subject: | |
Hello, Är det kåpa på Burstbuckern? Spray & pray... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|