| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| OT: 32-tums LCD-tv http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23286 |
Page 1 of 1 |
| Author: | bjoel [ 24 Jan 2009, 13:48 ] |
| Post subject: | OT: 32-tums LCD-tv |
Efter en uppgradering är det dags sälja förra sommarens inköp: Matsui 32LW507E. ![]() En recension på nätet sade: Quote: >Matsui MAT32LW507E >Betyg: ++++ >Elgiganten >Pris: 4 990kr. >Digitalbox: Nej. Kontrast: 1200:1. >Ljusstyrka: 500 cd/m2. >Upplösning: 1366x766. >Omdöme: Elgigantens enda 32-tummare under 5 000 kronor. Har bra >kontrast på en ok skärm. Köpvärd. Bordstativ och väggfäste ingår, liksom fjärrkontroll. Appraten har gott om ingångar (HDMI, 2xSCART, komponent, komposit, S-Video etc). Manual och originalkvitto finns, men kartongen har gått förlorad med tiden så jag föredrar att slippa posta den. Prisidé: 3000 kr eller byte mot gitarr eller något annat skoj. Öppen för förslag. ------------- The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|