Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

OT: 32-tums LCD-tv
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23286
Page 1 of 1

Author:  bjoel [ 24 Jan 2009, 13:48 ]
Post subject:  OT: 32-tums LCD-tv

Efter en uppgradering är det dags sälja förra sommarens inköp:

Matsui 32LW507E.

Image

En recension på nätet sade:
Quote:
>Matsui MAT32LW507E
>Betyg: ++++
>Elgiganten
>Pris: 4 990kr.
>Digitalbox: Nej.
Kontrast: 1200:1.
>Ljusstyrka: 500 cd/m2.
>Upplösning: 1366x766.
>Omdöme: Elgigantens enda 32-tummare under 5 000 kronor. Har bra
>kontrast på en ok skärm. Köpvärd.


Bordstativ och väggfäste ingår, liksom fjärrkontroll. Appraten har
gott om ingångar (HDMI, 2xSCART, komponent, komposit, S-Video etc).
Manual och originalkvitto finns, men kartongen har gått förlorad med
tiden så jag föredrar att slippa posta den.

Prisidé: 3000 kr eller byte mot gitarr eller något annat skoj. Öppen för förslag.

-------------
The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/