| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Pedaler, mikar och annat http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23305 |
Page 1 of 1 |
| Author: | GAS [ 25 Jan 2009, 10:40 ] |
| Post subject: | Pedaler, mikar och annat |
För att finansiera nya inköp säljer jag av lite prylar: Ibanez TS-9 i nyskick. Prisidé 800 kronor inkl. frakt. ProCo Rat2 i nyskick. Originalchip utbytt mot LM308 (sockelmonterat). Prisidé 700:- inkl. frakt. EMG 81+85 i mycket fint skick. Prisidé 1000:- inkl. frakt. Warmoth Soloist kropp i al med flammig lönntopp. Olje-/vaxfinish. Ca 10 år gammal, men i fint skick. Prisidé 700:- inkl. frakt. Wilkinson VS100 (Gotoh) till ovanstående kropp. Prisidé 500:- inkl. frakt. Bilder kan mailas vid önskemål, efterom jag är datamupp och inte lyckas lägga upp dem här... |
|
| Author: | abergh [ 25 Jan 2009, 12:25 ] |
| Post subject: | |
Soloistkroppen, hur är den fräst? Hur ser halsinfästningen ut? -------------------------------------------------- http://www.myspace.com/voodoobean Läs min (omusikaliska)blogg http://adhocibulgarien.blogspot.com/ |
|
| Author: | GAS [ 25 Jan 2009, 12:36 ] |
| Post subject: | |
Fräsning för 2 humbuckers och Wilkinsonsvaj. Halsinfästningen är Warmoth standard (Fender Stratocaster-mått). Om jag får en mailadress kan jag skicka bilder. |
|
| Author: | abergh [ 25 Jan 2009, 17:53 ] |
| Post subject: | |
Kan va nåt. Skicka bilder till ombergster snabelA gmail.com -------------------------------------------------- http://www.myspace.com/voodoobean Läs min (omusikaliska)blogg http://adhocibulgarien.blogspot.com/ |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|