Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Pedaler, mikar och annat
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23305
Page 1 of 1

Author:  GAS [ 25 Jan 2009, 10:40 ]
Post subject:  Pedaler, mikar och annat

För att finansiera nya inköp säljer jag av lite prylar:
Ibanez TS-9 i nyskick. Prisidé 800 kronor inkl. frakt.
ProCo Rat2 i nyskick. Originalchip utbytt mot LM308 (sockelmonterat). Prisidé 700:- inkl. frakt.
EMG 81+85 i mycket fint skick. Prisidé 1000:- inkl. frakt.
Warmoth Soloist kropp i al med flammig lönntopp. Olje-/vaxfinish. Ca 10 år gammal, men i fint skick. Prisidé 700:- inkl. frakt.
Wilkinson VS100 (Gotoh) till ovanstående kropp. Prisidé 500:- inkl. frakt.
Bilder kan mailas vid önskemål, efterom jag är datamupp och inte lyckas lägga upp dem här...

Author:  abergh [ 25 Jan 2009, 12:25 ]
Post subject: 

Soloistkroppen, hur är den fräst? Hur ser halsinfästningen ut?


--------------------------------------------------
http://www.myspace.com/voodoobean
Läs min (omusikaliska)blogg http://adhocibulgarien.blogspot.com/

Author:  GAS [ 25 Jan 2009, 12:36 ]
Post subject: 

Fräsning för 2 humbuckers och Wilkinsonsvaj. Halsinfästningen är Warmoth standard (Fender Stratocaster-mått). Om jag får en mailadress kan jag skicka bilder.

Author:  abergh [ 25 Jan 2009, 17:53 ]
Post subject: 

Kan va nåt.
Skicka bilder till ombergster snabelA gmail.com

--------------------------------------------------
http://www.myspace.com/voodoobean
Läs min (omusikaliska)blogg http://adhocibulgarien.blogspot.com/

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/