Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Bits and pieces
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23510
Page 1 of 1

Author:  mosrite [ 29 Jan 2009, 23:53 ]
Post subject:  Bits and pieces

Några prylar jag inte använder, behöver ett bättre hem..

Klotz 6m gitarrkabel m Neutrik-kontakter, ny i förpackning 160:- inkl frakt
JJ Labs AT-320B stämapparat, ny i förpackning. Liten kromatisk sak med clip man sätter på tex instrumentskallen, 120:- inkl frakt
<s>CTS 5-vägsswitch Fender, ny 90:- inkl frakt</s> SÅLD
<s>50 st Fender 451 plektrum extra heavy. Som vanliga Fenderplektrum (351) i formen , fast mindre, ca 2,6cm högt (scrolla ner på sidan) http://www.fender.se/products//search.p ... 0980346700 helt nya, 75:- inkl frakt</s> SÅLDA

mosritebjorn AT gmail.com

Author:  Goma [ 30 Jan 2009, 09:05 ]
Post subject: 

Hejsan Björn!
Jag tar Klotzkabeln. Du har mail!

Mvh Goma

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/