Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fostex HD inspelning
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23579
Page 1 of 1

Author:  Bbenderman [ 31 Jan 2009, 20:08 ]
Post subject:  Fostex HD inspelning

Image

Pris 1500kr eller bud

Prylgalen

Author:  Bbenderman [ 01 Feb 2009, 15:49 ]
Post subject: 

Byter jämt mot en pod.[;)]

Prylgalen

Author:  Bbenderman [ 01 Feb 2009, 17:28 ]
Post subject: 

Jo vist kom med förslag [;)]

Prylgalen

Author:  Bbenderman [ 02 Feb 2009, 01:02 ]
Post subject: 

Den såg för konstig ut för min smak



Josh D Ztorsion wrote:

byta mot en sån här?

Image

ImageThe beat goes on and I´m so wrong




Prylgalen

Author:  johan1985 [ 04 Feb 2009, 11:15 ]
Post subject: 

Var finns den? Hur stor hårddisk har den?

Author:  Bbenderman [ 04 Feb 2009, 20:41 ]
Post subject: 

Värmland
Hmm ska kolla hur stor hårddisken är men den är lätta tt byta i alla fall


Prylgalen

Author:  johan1985 [ 05 Feb 2009, 11:24 ]
Post subject: 

Okej, går den att skicka ner till stockholm måntro? ska snacka med bandet.. skulle va schysst att ha i repan...

Author:  Bbenderman [ 06 Feb 2009, 21:40 ]
Post subject: 

Vist går den att skicka.

Prylgalen

Author:  Bbenderman [ 09 Feb 2009, 20:30 ]
Post subject: 

Den finns kvar [:)]

Prylgalen

Author:  Bbenderman [ 15 Feb 2009, 22:51 ]
Post subject: 

Kan byta mot någon phaser chorus pedal det fattas på mitt pedalbord just nu.


Prylgalen

Author:  Bbenderman [ 22 Feb 2009, 23:22 ]
Post subject: 

Upp.
1200kr å den är din

Prylgalen

Author:  mrock [ 23 Feb 2009, 12:11 ]
Post subject: 

En tubeworks RT-902 och en marshall jackahammer slängs in som bytesförslag.

marcus.idh[at]gmail.com

Author:  Bbenderman [ 23 Feb 2009, 23:50 ]
Post subject: 

Boss bosmanpedal eller vibroluxpedal kan jagbyta i mot
eller MI Audio Crunch Box

Prylgalen

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/