| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Panasonic elektrolyter , parti http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23683 |
Page 1 of 1 |
| Author: | tette [ 03 Feb 2009, 17:47 ] |
| Post subject: | Panasonic elektrolyter , parti |
Har kommit över ett parti Panasonic/ Matsushita kvalitetskondensatorer , 47uF/350 VDC . Samtliga testade och underhållsladdade . Med fördel parallellkopplar man dem för högre kapacitans . Vill man ha högre spänningstålighet så seriekopplar man . Schema medföljer. Pris: 5:-/st , 20 st fraktfritt inom S-e. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|