Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Panasonic elektrolyter , parti
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23683
Page 1 of 1

Author:  tette [ 03 Feb 2009, 17:47 ]
Post subject:  Panasonic elektrolyter , parti

Har kommit över ett parti Panasonic/ Matsushita kvalitetskondensatorer , 47uF/350 VDC . Samtliga
testade och underhållsladdade . Med fördel parallellkopplar man dem för högre kapacitans . Vill man ha högre spänningstålighet så seriekopplar man . Schema medföljer. Pris: 5:-/st , 20 st fraktfritt inom S-e.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/