Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Gotoh svajstall mot godispengar eller sadelämne!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23722
Page 1 of 1

Author:  tn97ahs [ 04 Feb 2009, 13:45 ]
Post subject:  Gotoh svajstall mot godispengar eller sadelämne!

Eftersom jag hatar svarta svajstall med många rattar och konstigheter kommer detta bara att ligga i skrotlådan i all evighet. Det är ett Gotoh som jag inte vet något om annat än att jag fick det med på en gitarr jag tog halsen från. Det ser helt ut och studsen medföljer. Svajarmen saknas. Frakt plus ett litet bidrag till dotterns lördagsgodis är priset. Kan också byta mot ett sadelämne till acke. Skambud tillåtet!
Image

Author:  Guitaraddict [ 04 Feb 2009, 18:46 ]
Post subject: 

Det där såg mysko ut [8D], maila gärna över några tydligare bilder till guitarbutcher[at]hotmail.com

http://www.roothcustomguitars.se

Author:  tn97ahs [ 04 Feb 2009, 22:56 ]
Post subject: 

Nu har du fått bilder!

Är det någon annan som vill ha dom är det bara att "skrika" till!

Author:  Guitaraddict [ 05 Feb 2009, 01:27 ]
Post subject: 

tn97ahs wrote:

Nu har du fått bilder!


Och du skall nu ha erhållit svar på detsamma! [8D]

http://www.roothcustomguitars.se

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/