| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gotoh svajstall mot godispengar eller sadelämne! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23722 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Guitaraddict [ 04 Feb 2009, 18:46 ] |
| Post subject: | |
Det där såg mysko ut [8D], maila gärna över några tydligare bilder till guitarbutcher[at]hotmail.com http://www.roothcustomguitars.se |
|
| Author: | tn97ahs [ 04 Feb 2009, 22:56 ] |
| Post subject: | |
Nu har du fått bilder! Är det någon annan som vill ha dom är det bara att "skrika" till! |
|
| Author: | Guitaraddict [ 05 Feb 2009, 01:27 ] |
| Post subject: | |
tn97ahs wrote: Nu har du fått bilder! Och du skall nu ha erhållit svar på detsamma! [8D] http://www.roothcustomguitars.se |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|