Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Min nya CD "Steel Reflections"
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25061
Page 1 of 1

Author:  Janjo [ 16 Mar 2009, 16:30 ]
Post subject:  Min nya CD "Steel Reflections"

Hej,

Nu finns min nya CD "Steel Reflections" att köpa via Fridhammar Musik (se länk nedan). Priset är 139 SEK plus frakt.

http://www.fridhammar.com/cd/

Sound clips finns att lyssna på hos Fridhammar Music och på min egen hemsida:

http://www.myspace.com/janjomusic

Förutom mitt eget steel- och gitarrspel innehåller skivan soloprestationer av Petra Odenman, Mats "Marshall" Karlsson och Redd Volkaert.

Följande låtar finns på skivan:

1. A Smooth One / I’ll Always Be In Love With You (B. Goodman / B. Green, H. Ruby, S. Stept)
2. Vintage Vibe Shuffle (J. Jonsson)
3. Liquid Sun (J. Jonsson, H. Wikström)
4. Birdland (J. Zawinul)
5. Two-Timin’ Lover (J. Jonsson)
6. Green Theme (M. Schultz)
7. All My Might (J. Jonsson)
8. I Wish (S. Wonder)
9. Scrapple From The Apple / Bloomdido / Donna Lee (C. Parker)
10. ’Round Midnight (T. Monk, C. Williams)

Image

Hälsningar,

-- Janne

<font size="1"><b>JanjoMusic</b> http://www.myspace.com/janjomusic
<i>Steel guitar: it isn't just for country music anymore"]</font id="size1">

Author:  johan [ 18 Mar 2009, 22:49 ]
Post subject: 

Köpt!

Bump!

Author:  Janjo [ 01 Apr 2009, 21:22 ]
Post subject: 

johan wrote:

Köpt!

Bump!


Tack för bumpen, Johan! Hoppas att du gillar skivan.

-- Janne

<font size="1"><b>JanjoMusic</b> http://www.myspace.com/janjomusic
<i>Steel guitar: it isn't just for country music anymore"]</font id="size1">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/