| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Min nya CD "Steel Reflections" http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25061 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Janjo [ 16 Mar 2009, 16:30 ] |
| Post subject: | Min nya CD "Steel Reflections" |
Hej, Nu finns min nya CD "Steel Reflections" att köpa via Fridhammar Musik (se länk nedan). Priset är 139 SEK plus frakt. http://www.fridhammar.com/cd/ Sound clips finns att lyssna på hos Fridhammar Music och på min egen hemsida: http://www.myspace.com/janjomusic Förutom mitt eget steel- och gitarrspel innehåller skivan soloprestationer av Petra Odenman, Mats "Marshall" Karlsson och Redd Volkaert. Följande låtar finns på skivan: 1. A Smooth One / I’ll Always Be In Love With You (B. Goodman / B. Green, H. Ruby, S. Stept) 2. Vintage Vibe Shuffle (J. Jonsson) 3. Liquid Sun (J. Jonsson, H. Wikström) 4. Birdland (J. Zawinul) 5. Two-Timin’ Lover (J. Jonsson) 6. Green Theme (M. Schultz) 7. All My Might (J. Jonsson) 8. I Wish (S. Wonder) 9. Scrapple From The Apple / Bloomdido / Donna Lee (C. Parker) 10. ’Round Midnight (T. Monk, C. Williams) ![]() Hälsningar, -- Janne <font size="1"><b>JanjoMusic</b> http://www.myspace.com/janjomusic <i>Steel guitar: it isn't just for country music anymore"]</font id="size1"> |
|
| Author: | johan [ 18 Mar 2009, 22:49 ] |
| Post subject: | |
Köpt! Bump! |
|
| Author: | Janjo [ 01 Apr 2009, 21:22 ] |
| Post subject: | |
johan wrote: Köpt! Bump! Tack för bumpen, Johan! Hoppas att du gillar skivan. -- Janne <font size="1"><b>JanjoMusic</b> http://www.myspace.com/janjomusic <i>Steel guitar: it isn't just for country music anymore"]</font id="size1"> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|