| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Såld http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25260 |
Page 1 of 1 |
| Author: | primary man [ 22 Mar 2009, 17:10 ] |
| Post subject: | Såld |
1X10 har ett Jensen C10Q 8ohm 600kr Oxblod tyg . blond & ormskinn [}:)] coo gummifötter & hantag finns på mått ca 22x42x40 grejerna finns i Trollhättan byte ev en telekropp ![]() ![]() ![]() /Hans. |
|
| Author: | d-drop [ 22 Mar 2009, 19:22 ] |
| Post subject: | |
primary man wrote: 1X10 :an har ett Jensen C10Q 8ohm 650kr 1X12 :an är tom + en hemma snickrad diffuser 350kr Oxblod tyg . blond & ormskinn [}:)] cool gummifötter & hantag finns på mått ca 22x42x40 grejerna finns i Trollhättan ![]() ![]() ![]() /Hans. Fasen ochså! Har handlat upp alla pengar.. 1X12 lådan skulle passat mig perfekt.. Inngen chans att du vill byta mot nåt? Mvh Anders |
|
| Author: | primary man [ 22 Mar 2009, 19:55 ] |
| Post subject: | |
Kanske det kanske [:)] vad har du att byta med ? mvh/Hans. |
|
| Author: | mrock [ 22 Mar 2009, 20:41 ] |
| Post subject: | |
En moody drive mot den tomma lådan? http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8 marcus.idh[at]gmail.com |
|
| Author: | primary man [ 22 Mar 2009, 21:04 ] |
| Post subject: | |
mrock wrote: En moody drive mot den tomma lådan? http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8 marcus.idh[at]gmail.com Frestad , men nej tack [:I] |
|
| Author: | Ronnie99t [ 22 Mar 2009, 22:00 ] |
| Post subject: | |
Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)]. /Ronnie |
|
| Author: | d-drop [ 22 Mar 2009, 22:07 ] |
| Post subject: | |
primary man wrote: Kanske det kanske [:)] vad har du att byta med ? mvh/Hans. Hej! Stratamickar, stämmisar, distbox.. Ska se vad jag har mera.. Anders |
|
| Author: | mrock [ 22 Mar 2009, 22:22 ] |
| Post subject: | |
primary man wrote: mrock wrote: En moody drive mot den tomma lådan? http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8 marcus.idh[at]gmail.com Frestad , men nej tack [:I] Säg till om frestelsen blir större[;)]. marcus.idh[at]gmail.com |
|
| Author: | RockyT [ 23 Mar 2009, 02:44 ] |
| Post subject: | |
Går det att få båda lådorna tomma om du inte får dom sålda som de är? |
|
| Author: | primary man [ 23 Mar 2009, 17:15 ] |
| Post subject: | |
Ronnie99t wrote: Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)]. /Ronnie Hej vad är det för en wah ( jag behöver bara trampen + poten ) hur tycker du att vi ev ska lösa det med frakten ? /Hans. |
|
| Author: | primary man [ 23 Mar 2009, 17:16 ] |
| Post subject: | |
d-drop wrote: primary man wrote: Kanske det kanske [:)] vad har du att byta med ? mvh/Hans. Hej! Stratamickar, stämmisar, distbox.. Ska se vad jag har mera.. Anders vad är det för strata mick ? /Hans. |
|
| Author: | Ronnie99t [ 23 Mar 2009, 17:20 ] |
| Post subject: | |
primary man wrote: Ronnie99t wrote: Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)]. /Ronnie Hej vad är det för en wah ( jag behöver bara trampen + poten ) hur tycker du att vi ev ska lösa det med frakten ? /Hans. Det är en Dunlop Crybaby JH-1 Funkar som den ska, inget skrap i poten eller så. Bussgods kanske kan funka? Pedalen skickas smidigast via Posten skulle jag tro. /Ronnie [:)] |
|
| Author: | Uriah [ 23 Mar 2009, 17:48 ] |
| Post subject: | |
Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!! Today is only Yesterday Tomorrow |
|
| Author: | primary man [ 23 Mar 2009, 18:24 ] |
| Post subject: | |
Uriah wrote: Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!! Today is only Yesterday Tomorrow Cash is king då är den din [:)] |
|
| Author: | Uriah [ 23 Mar 2009, 18:38 ] |
| Post subject: | |
primary man wrote: Uriah wrote: Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!! Today is only Yesterday Tomorrow Cash is king då är den din [:)] GREJJT !![8D] Mailar över min addr... Today is only Yesterday Tomorrow |
|
| Author: | tommypachi [ 23 Mar 2009, 22:54 ] |
| Post subject: | |
den var ju snajsig den dära 1x10an! Jag har en telekropp som jag kan avvara. den är vit och är fasad som en strata (även tele deluxe kanske?) Kan skicka en bild eller 2 om det skulle vara intressant. edit:stavfel... Mvh Tommy |
|
| Author: | primary man [ 24 Mar 2009, 17:57 ] |
| Post subject: | |
tommypachi wrote: den var ju snajsig den dära 1x10an! Jag har en telekropp som jag kan avvara. den är vit och är fasad som en strata (även tele deluxe kanske?) Kan skicka en bild eller 2 om det skulle vara intressant. edit:stavfel... Mvh Tommy Skicka gärna lite bilder du ska ha mail |
|
| Author: | primary man [ 26 Mar 2009, 07:59 ] |
| Post subject: | |
Den finns kvar |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 03 Apr 2009, 12:51 ] |
| Post subject: | |
Ett mail har glidit iväg! [8D] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|