Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Såld
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25260
Page 1 of 1

Author:  primary man [ 22 Mar 2009, 17:10 ]
Post subject:  Såld

1X10 har ett Jensen C10Q 8ohm 600kr
Oxblod tyg . blond & ormskinn [}:)] coo
gummifötter & hantag finns på
mått ca 22x42x40
grejerna finns i Trollhättan

byte ev en telekropp

Image
Image
Image
/Hans.

Author:  d-drop [ 22 Mar 2009, 19:22 ]
Post subject: 

primary man wrote:

1X10 :an har ett Jensen C10Q 8ohm 650kr
1X12 :an är tom + en hemma snickrad diffuser 350kr
Oxblod tyg . blond & ormskinn [}:)] cool
gummifötter & hantag finns på
mått ca 22x42x40
grejerna finns i Trollhättan
Image
Image
Image
/Hans.







Fasen ochså! Har handlat upp alla pengar.. 1X12 lådan skulle passat mig perfekt.. Inngen chans att du vill byta mot nåt?
Mvh Anders

Author:  primary man [ 22 Mar 2009, 19:55 ]
Post subject: 

Kanske det kanske [:)]
vad har du att byta med ?
mvh/Hans.

Author:  mrock [ 22 Mar 2009, 20:41 ]
Post subject: 

En moody drive mot den tomma lådan?
http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8

marcus.idh[at]gmail.com

Author:  primary man [ 22 Mar 2009, 21:04 ]
Post subject: 

mrock wrote:

En moody drive mot den tomma lådan?
http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8

marcus.idh[at]gmail.com

Frestad , men nej tack [:I]

Author:  Ronnie99t [ 22 Mar 2009, 22:00 ]
Post subject: 

Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].


/Ronnie

Author:  d-drop [ 22 Mar 2009, 22:07 ]
Post subject: 

primary man wrote:

Kanske det kanske [:)]
vad har du att byta med ?
mvh/Hans.


Hej!
Stratamickar, stämmisar, distbox.. Ska se vad jag har mera..
Anders

Author:  mrock [ 22 Mar 2009, 22:22 ]
Post subject: 

primary man wrote:

mrock wrote:

En moody drive mot den tomma lådan?
http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8

marcus.idh[at]gmail.com

Frestad , men nej tack [:I]

Säg till om frestelsen blir större[;)].

marcus.idh[at]gmail.com

Author:  RockyT [ 23 Mar 2009, 02:44 ]
Post subject: 

Går det att få båda lådorna tomma om du inte får dom sålda som de är?

Author:  primary man [ 23 Mar 2009, 17:15 ]
Post subject: 

Ronnie99t wrote:

Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].


/Ronnie


Hej
vad är det för en wah ( jag behöver bara trampen + poten )
hur tycker du att vi ev ska lösa det med frakten ?
/Hans.

Author:  primary man [ 23 Mar 2009, 17:16 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

primary man wrote:

Kanske det kanske [:)]
vad har du att byta med ?
mvh/Hans.


Hej!
Stratamickar, stämmisar, distbox.. Ska se vad jag har mera..
Anders
vad är det för strata mick ?
/Hans.



Author:  Ronnie99t [ 23 Mar 2009, 17:20 ]
Post subject: 

primary man wrote:

Ronnie99t wrote:

Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].


/Ronnie


Hej
vad är det för en wah ( jag behöver bara trampen + poten )
hur tycker du att vi ev ska lösa det med frakten ?
/Hans.


Det är en Dunlop Crybaby JH-1 Funkar som den ska, inget skrap i poten eller så.

Bussgods kanske kan funka? Pedalen skickas smidigast via Posten skulle jag tro.


/Ronnie [:)]

Author:  Uriah [ 23 Mar 2009, 17:48 ]
Post subject: 

Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!

Today is only Yesterday Tomorrow

Author:  primary man [ 23 Mar 2009, 18:24 ]
Post subject: 

Uriah wrote:

Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!

Today is only Yesterday Tomorrow

Cash is king
då är den din
[:)]

Author:  Uriah [ 23 Mar 2009, 18:38 ]
Post subject: 

primary man wrote:

Uriah wrote:

Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!

Today is only Yesterday Tomorrow

Cash is king
då är den din
[:)]



GREJJT !![8D]
Mailar över min addr...

Today is only Yesterday Tomorrow

Author:  tommypachi [ 23 Mar 2009, 22:54 ]
Post subject: 

den var ju snajsig den dära 1x10an! :)
Jag har en telekropp som jag kan avvara.
den är vit och är fasad som en strata (även tele deluxe kanske?)
Kan skicka en bild eller 2 om det skulle vara intressant.

edit:stavfel...

Mvh Tommy

Author:  primary man [ 24 Mar 2009, 17:57 ]
Post subject: 

tommypachi wrote:

den var ju snajsig den dära 1x10an! :)
Jag har en telekropp som jag kan avvara.
den är vit och är fasad som en strata (även tele deluxe kanske?)
Kan skicka en bild eller 2 om det skulle vara intressant.

edit:stavfel...

Mvh Tommy

Skicka gärna lite bilder
du ska ha mail

Author:  primary man [ 26 Mar 2009, 07:59 ]
Post subject: 

Den finns kvar

Author:  Robert Blues Harp [ 03 Apr 2009, 12:51 ]
Post subject: 

Ett mail har glidit iväg! [8D]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/