Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

sålt...
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25396
Page 1 of 1

Author:  d-drop [ 26 Mar 2009, 11:16 ]
Post subject:  sålt...

Har ett par SD hotrails som jag inte kommer att avända till salu. 500kr styck
Sunburst stratakropp av okänt märke några dings men inget som stör. Riktigt trä snygg burst. 500kr med stall. Bilder kommer

Author:  Goma [ 26 Mar 2009, 11:43 ]
Post subject: 

Mail på intåg!


d-drop wrote:

Har ett par SD hotrails som jag inte kommer att avända till salu. 500kr styck
Sunburst stratakropp av okänt märke några dings men inget som stör. Riktigt trä snygg burst. 500kr med stall. Bilder kommer



Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/