Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

REPLOKAL GÖTEBORG ÖVERLÅTES
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25433
Page 1 of 1

Author:  carljoensson [ 27 Mar 2009, 15:25 ]
Post subject:  REPLOKAL GÖTEBORG ÖVERLÅTES

Hej,
Fin och fräsch lokal i Göteborg lämnas då mitt band lägger ner. Delas med ett annat skötsamt band - som stannar i lokalen!

25 kvm + förråd/(sångbås?). Larmat och inbrottssäkert bakom ståldörr. Lätt att lasta från inför gig, inga trappor, bilen ställs utanför. Gott om gratis p-platser. 200 m till spårvagn/bussar.

Tillgängligt: 24 timmar om dygnet alla dagar
Hyra: ca 2500 per band och månad (när två band delar).

Mejla janglesoul@yahoo.se för mer info eller om du har frågor! Det kvarstannande bandet kommer att välja sina nya rumskamrater.

/C

Author:  carljoensson [ 01 Apr 2009, 20:11 ]
Post subject: 

lokalen är kvar/C

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/