| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| REPLOKAL GÖTEBORG ÖVERLÅTES http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25433 |
Page 1 of 1 |
| Author: | carljoensson [ 27 Mar 2009, 15:25 ] |
| Post subject: | REPLOKAL GÖTEBORG ÖVERLÅTES |
Hej, Fin och fräsch lokal i Göteborg lämnas då mitt band lägger ner. Delas med ett annat skötsamt band - som stannar i lokalen! 25 kvm + förråd/(sångbås?). Larmat och inbrottssäkert bakom ståldörr. Lätt att lasta från inför gig, inga trappor, bilen ställs utanför. Gott om gratis p-platser. 200 m till spårvagn/bussar. Tillgängligt: 24 timmar om dygnet alla dagar Hyra: ca 2500 per band och månad (när två band delar). Mejla janglesoul@yahoo.se för mer info eller om du har frågor! Det kvarstannande bandet kommer att välja sina nya rumskamrater. /C |
|
| Author: | carljoensson [ 01 Apr 2009, 20:11 ] |
| Post subject: | |
lokalen är kvar/C |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|