| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Qtec 9100 såld http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25477 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Boboblues [ 29 Mar 2009, 11:15 ] |
| Post subject: | Qtec 9100 såld |
![]() boboblues Gräd ente fassan ! |
|
| Author: | sparris [ 30 Mar 2009, 13:07 ] |
| Post subject: | |
Kan man använda denna som en helt vanlig mobil, med samtal, sms, mms mm? Vad behöver man för att använda gps? Ursäkta min okunnighet. Peter peter@peterharris.se |
|
| Author: | Boboblues [ 01 Apr 2009, 18:16 ] |
| Post subject: | |
sparris wrote: Kan man använda denna som en helt vanlig mobil, med samtal, sms, mms mm? Vad behöver man för att använda gps? Ursäkta min okunnighet. Peter peter@peterharris.se Jorå funkar precis som en vanlig mobil med samtal sms mms mm för att köra gps behövs en "bluetoothpuck" jag har kört med holux gps slim 256. Tar sd minneskort och kan då köra mp3 musik eller mp4 filmer om man vill. Ett utdragbart tangentbord snabbar upp smsandet rejält ! en 1,3mpix kamera finns med för mms bilder mm ! boboblues Gräd ente fassan ! |
|
| Author: | sparris [ 02 Apr 2009, 08:58 ] |
| Post subject: | |
Ok, det kanske kan vara intressant... behöver en bra elektronisk kalender... om det råkar finnas en bra telefon i den också är det ju ett plus [:)] Ska se om jag kan sälja min nuvarande mobil först.... |
|
| Author: | SixString [ 02 Apr 2009, 09:50 ] |
| Post subject: | |
Jag tar den. //Anders |
|
| Author: | Boboblues [ 02 Apr 2009, 13:02 ] |
| Post subject: | |
SixString wrote: Jag tar den. //Anders On hold till dig !! Boboblues Gräd ente fassan ! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|