Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Strata-hals USA - SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25505
Page 1 of 1

Author:  spufuz [ 29 Mar 2009, 21:57 ]
Post subject:  Strata-hals USA - SÅLD

Hals från USA-strata. -98a.
Vintage-stämmisar, ej orginal. Kluson eller Gotoh om jag inte minns fel.
Ge ett bud om du är intresserad!

http://www.nordpolenexpress.se/4sale/hals1.jpg
http://www.nordpolenexpress.se/4sale/hals2.jpg
http://www.nordpolenexpress.se/4sale/hals3.jpg
http://www.nordpolenexpress.se/4sale/halsdimp.jpg
http://www.nordpolenexpress.se/4sale/hals4.jpg

Rosewood-brädan är något ljusare än vad det ser ut på bilderna.


"-micke-" på diskantforum har lagt ett bud på 1150kr.

Author:  -micke- [ 30 Mar 2009, 14:07 ]
Post subject: 

spufuz wrote:
"-micke-" på diskantforum har lagt ett bud på 1150kr.

- Och det gäller ju inte hur länge som helst...[;)] Maila mig nu så vi kan göra upp. Blir lite misstänksam dock, varför ingen "original Contour Body"-etikett?
-m-

Author:  woodstock [ 30 Mar 2009, 16:20 ]
Post subject: 

-micke- wrote:

spufuz wrote:
"-micke-" på diskantforum har lagt ett bud på 1150kr.

- Och det gäller ju inte hur länge som helst...[;)] Maila mig nu så vi kan göra upp. Blir lite misstänksam dock, varför ingen "original Contour Body"-etikett?
-m-


Om det hade funnits en sådan hade jag blivit misstänksam, det gäller att veta vad man köper[;)]

Author:  -micke- [ 31 Mar 2009, 22:35 ]
Post subject: 

Quote:
Om det hade funnits en sådan hade jag blivit misstänksam, det gäller att veta vad man köper[;)]

- Det där får du gärna utveckla!

Author:  woodstock [ 31 Mar 2009, 22:44 ]
Post subject: 

-micke- wrote:

Quote:
Om det hade funnits en sådan hade jag blivit misstänksam, det gäller att veta vad man köper[;)]

- Det där får du gärna utveckla!


Det finns ingen orginalmonterad dekal med texten original contour body på en -98 American Standard[:)]

Author:  -micke- [ 01 Apr 2009, 23:17 ]
Post subject: 

woodstock wrote:

-micke- wrote:

Quote:
Om det hade funnits en sådan hade jag blivit misstänksam, det gäller att veta vad man köper[;)]

- Det där får du gärna utveckla!


Det finns ingen orginalmonterad dekal med texten original contour body på en -98 American Standard[:)]

Det var som tusan. Jag trodde verkligen att ALLA strator hade den dekalen... Vilka har det inte?
-m-

Author:  woodstock [ 01 Apr 2009, 23:54 ]
Post subject: 

-micke- wrote:
Det var som tusan. Jag trodde verkligen att ALLA strator hade den dekalen... Vilka har det inte?
-m-



I princip inga amerikanska strator mellan 1981 till 1999 har dekalen vi pratar om, men med undantag om modellen heter något där ordet "vintage" ingår i namnet. Efter 1999 har American Series dekalen, men inte American Deluxe-serien. Ungefär.

Author:  -micke- [ 09 Apr 2009, 21:58 ]
Post subject: 

woodstock wrote:

I princip inga amerikanska strator mellan 1981 till 1999 har dekalen vi pratar om, men med undantag om modellen heter något där ordet "vintage" ingår i namnet. Efter 1999 har American Series dekalen, men inte American Deluxe-serien. Ungefär.

- Det var som tusan, hade jag inte en aning om! Och ändå är de lika sköna mot lilla ölmagen... [:p]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/