| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Strata-hals USA - SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25505 |
Page 1 of 1 |
| Author: | spufuz [ 29 Mar 2009, 21:57 ] |
| Post subject: | Strata-hals USA - SÅLD |
Hals från USA-strata. -98a. Vintage-stämmisar, ej orginal. Kluson eller Gotoh om jag inte minns fel. Ge ett bud om du är intresserad! http://www.nordpolenexpress.se/4sale/hals1.jpg http://www.nordpolenexpress.se/4sale/hals2.jpg http://www.nordpolenexpress.se/4sale/hals3.jpg http://www.nordpolenexpress.se/4sale/halsdimp.jpg http://www.nordpolenexpress.se/4sale/hals4.jpg Rosewood-brädan är något ljusare än vad det ser ut på bilderna. "-micke-" på diskantforum har lagt ett bud på 1150kr. |
|
| Author: | -micke- [ 30 Mar 2009, 14:07 ] |
| Post subject: | |
spufuz wrote: "-micke-" på diskantforum har lagt ett bud på 1150kr. - Och det gäller ju inte hur länge som helst...[;)] Maila mig nu så vi kan göra upp. Blir lite misstänksam dock, varför ingen "original Contour Body"-etikett? -m- |
|
| Author: | woodstock [ 30 Mar 2009, 16:20 ] |
| Post subject: | |
-micke- wrote: spufuz wrote: "-micke-" på diskantforum har lagt ett bud på 1150kr. - Och det gäller ju inte hur länge som helst...[;)] Maila mig nu så vi kan göra upp. Blir lite misstänksam dock, varför ingen "original Contour Body"-etikett? -m- Om det hade funnits en sådan hade jag blivit misstänksam, det gäller att veta vad man köper[;)] |
|
| Author: | -micke- [ 31 Mar 2009, 22:35 ] |
| Post subject: | |
Quote: Om det hade funnits en sådan hade jag blivit misstänksam, det gäller att veta vad man köper[;)] - Det där får du gärna utveckla! |
|
| Author: | woodstock [ 31 Mar 2009, 22:44 ] |
| Post subject: | |
-micke- wrote: Quote: Om det hade funnits en sådan hade jag blivit misstänksam, det gäller att veta vad man köper[;)] - Det där får du gärna utveckla! Det finns ingen orginalmonterad dekal med texten original contour body på en -98 American Standard[:)] |
|
| Author: | -micke- [ 01 Apr 2009, 23:17 ] |
| Post subject: | |
woodstock wrote: -micke- wrote: Quote: Om det hade funnits en sådan hade jag blivit misstänksam, det gäller att veta vad man köper[;)] - Det där får du gärna utveckla! Det finns ingen orginalmonterad dekal med texten original contour body på en -98 American Standard[:)] Det var som tusan. Jag trodde verkligen att ALLA strator hade den dekalen... Vilka har det inte? -m- |
|
| Author: | woodstock [ 01 Apr 2009, 23:54 ] |
| Post subject: | |
-micke- wrote: Det var som tusan. Jag trodde verkligen att ALLA strator hade den dekalen... Vilka har det inte? -m- I princip inga amerikanska strator mellan 1981 till 1999 har dekalen vi pratar om, men med undantag om modellen heter något där ordet "vintage" ingår i namnet. Efter 1999 har American Series dekalen, men inte American Deluxe-serien. Ungefär. |
|
| Author: | -micke- [ 09 Apr 2009, 21:58 ] |
| Post subject: | |
woodstock wrote: I princip inga amerikanska strator mellan 1981 till 1999 har dekalen vi pratar om, men med undantag om modellen heter något där ordet "vintage" ingår i namnet. Efter 1999 har American Series dekalen, men inte American Deluxe-serien. Ungefär. - Det var som tusan, hade jag inte en aning om! Och ändå är de lika sköna mot lilla ölmagen... [:p] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|