<font color="black"><font face="Arial">mors,
Dags att låta bättre behövande ta del av dessa prylar. Har prutat ned alltihop till schyssta "efter-påsk-erbjudanden":
<u><b>Seymour Duncan '59 - Neck</b></u>
Ingen presentation behövs väl? Förmodligen den mest använda och följdaktligen enligt många den allra bästa halshumbuckern. Svinbra! Jag har dem själv men har en för mycket bara. Ej splitbar modell, lång kabel.
<b><font color="red">PRIS: 500:- inkl. frakt</font id="red"></b>

<u><b>Gotoh-stämmisar 6-in-line, svarta</b></u>
Väl fungerade svarta Gotoh-stämmisar som fått sig en liten repa eller två. de små skruvarna för montering är helt nya. Ett sällsynt kap när jag tänker efter eftersom Gotoh numer bara gör "Cosmo Black" vilket typ är en svart glansig metallic ungefär. Dessa är dock alltså "helt svarta".
<b><font color="red">PRIS: 300:- inkl. frakt</font id="red"></b>

<u><b>Schaller-stämmisar, 6-in-line, guld</b></u>
Mycket snygga, mycket väldigt bra stämmisar enligt proffsen. Inte mycket mer man behöver tillägga.
<b><font color="red">PRIS: 400:- inkl. frakt </font id="red"></b>

<u><b>DiMarzio ToneZone, vit</b></u>
Min favvomik alla kategorier. Just nu har jag ingen användning av den dock så jag kanske säljer den... F-spaced, lång kabel och så gott som ny!
<b><font color="red">PRIS: 650:- inkl. frakt</font id="red"></b>

<u><b>Floydsadel, R2, 43 mm bred, Made in Korea</b></u>
Har inte använt den alls.
<b><font color="red">PRIS:100:- inkl. frakt</font id="red"></b>

<u><b>Floydsadel, R2, 43 mm bred, Made in Germany (Schaller)</b></u>
För "maskinskruv", dvs montering genom kroppen. medföljer. Gott skick på både sadel och skruvar.
<b><font color="red">PRIS: 200:- inkl. frakt</font id="red"></b>

<u><b>Bortskänkes, typ - En svart basstämskruv</b></u>
Jag har en svart basstämskruv från en 80-tals Japan-Fender som någon kanske behöver. Den byttes ut mot en Hipshot D-tuner för en massa år sedan och nu är basen borta men originalstämskruven ligger kvar... Är det någon som behöver den så tänkte jag vara en fin kille och typ skänka bort den (+ en liten allmosa).
<font color="red"><b>PRIS: Endast fraktkostnad + en kaffe på McDonald's</b></font id="red">

<u><b>Galna plektrumskydd</b></u> <font color="red"><b>BORTSKÄNKTA</b></font id="red">
Bra kvalitet, bra passform, galet utseende (se nedan). I det "onda" med flames har jag karvat lite för att få i en EMG81 och få plats med Floyd. Det andra är orört om man vill se hur "humbucker-hålet" och stallutrymmet såg ut innan (samma fabrikat nämligen).
<b><font color="red">PRIS: 75:-/st inkl.frakt</font id="red"></b>
<u><b>Fender Custom Shop Texas Specials - Strataset</b></u> <font color="red"><b>SÅLDA!</b></font id="red">
Ja de flesta känner väl till dessa mikar som görs av Fender Custom Shop och "slog igenom" när Stevie Ray Vaughan-stratan kom. Används också av Bonnie Raitt och ett gäng andra proffs. Mulliga feta blues-singlecoils. Mina är så gott som nya, endast provmonterade, säljes under halva nypriset!
<b><font color="red">PRIS: 1.000:- inkl. frakt</font id="red"></b>
<u><b>Seymour Duncan Jazz Model - Bridge</b></u> <font color="red"><b>SÅLD!</b></font id="red">
Fin-fin humbucker med lite mindre mellanregister och mer diskant än en JB (dvs inte lika luddig...). Detta är stallmodellen men det innebär ju bara lite mer output än halsmodellen (som är mycket omtyckt bland många) så har du en riktigt het stallhumbucker blir detta en perfekt halsmick. Har du H-S-S konfiguration med diskantrika singlecoils är den perfekt som stallhumbucker. Kort sladd tyvärr, annars fint skick.
<b><font color="red">PRIS: 400:- inkl. frakt</font id="red"></b>
<u><b>EVH d-tuna</b></u><b><font color="red"> SÅLD!</font id="red"></b>
Fantastisk liten pryl, men funkar bäst på Floyd som inte är recessed vilket mina är. Verkar ha utgått ur sortimentet på ett flertal ställen, kanske har den helt slutat produceras?
<b><font color="red">PRIS: 300:- inkl.frakt</font id="red"></b>
<u><b>Takeuchi - Floyd Rose (made for Jackson)</b></u> <font color="red"><b>BORTBYTT!</b></font id="red">
Ett schysst och grymt snyggt Floyd i matt silverfinish. I priset ingår också alla tillbehör inklusive Floyd-stolpar och en matchande mattsilver-ratt.
<b><font color="red">Pris: 500:- inkl. frakt</font id="red"></b>
<u><b>Seymour DuncanParallel Axis Trembucker PATB-1</b></u> <font color="red"><b>SÅLDA!</b></font id="red">
Matchat set med hals och stallmik. Endast provmonterat, långa kablar och i ett jätte fint (ny-)skick.
<b><font color="red">PRIS: 1000:- för båda inklusive frakt</font id="red"></b>
</font id="Arial"></font id="black">