| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Bach-mickar http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25550 |
Page 1 of 1 |
| Author: | baoberg [ 31 Mar 2009, 14:33 ] |
| Post subject: | Bach-mickar |
<b>Bach-mickar</b> Pris: 500 Mickarna, potar, switch och jack. Satt i mitt Bach V. Priset är för allt på bilden. Kan skickas. Inga byten.
|
|
| Author: | Haraldrig [ 31 Mar 2009, 15:05 ] |
| Post subject: | |
Maila mig på starponyourguitar@hotmail.com (bojen mailen krånglar på min mail) så köper jag dimarziomickarna. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com |
|
| Author: | maglemer [ 31 Mar 2009, 16:09 ] |
| Post subject: | |
Hur gamla är GFS dream-mickarna (är det de senare med "reverse wound in neck position")? Johan H http://www.myspace.com/nomadsofhope http://www.myspace.com/kultivatortheofficial |
|
| Author: | baoberg [ 31 Mar 2009, 17:04 ] |
| Post subject: | |
Haraldrig wrote: Maila mig på starponyourguitar@hotmail.com (bojen mailen krånglar på min mail) så köper jag dimarziomickarna. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com Ok. Jag gör det ikväll när lillgrabben har somnat. |
|
| Author: | baoberg [ 31 Mar 2009, 17:05 ] |
| Post subject: | |
maglemer wrote: Hur gamla är GFS dream-mickarna (är det de senare med "reverse wound in neck position")? Johan H http://www.myspace.com/nomadsofhope http://www.myspace.com/kultivatortheofficial Ja, dom är brumfria i mittläget. |
|
| Author: | Iommi88 [ 31 Mar 2009, 18:01 ] |
| Post subject: | |
Påminner DiMarzio Single coilen lite om SD Quarter Pound Flat? Och hur "tappar" man den? Hoppas du kan svara på frågorna annars blir det google igen [;)] I begynnelsen skapade Iommi hårdrocken. |
|
| Author: | tommypachi [ 31 Mar 2009, 20:10 ] |
| Post subject: | |
MAil om gfs mickarna |
|
| Author: | baoberg [ 31 Mar 2009, 20:23 ] |
| Post subject: | |
tommypachi wrote: MAil om gfs mickarna Du har svar! |
|
| Author: | baoberg [ 31 Mar 2009, 20:35 ] |
| Post subject: | |
Iommi88 wrote: Påminner DiMarzio Single coilen lite om SD Quarter Pound Flat? Och hur "tappar" man den? Hoppas du kan svara på frågorna annars blir det google igen [;)] I begynnelsen skapade Iommi hårdrocken. Eftersom jag aldrig testat någon SD QPF så har jag ingen aning. "Tappar" gör man med hjälp av en switch. Vad som händer då är att man bara tar med hälften av spolens lindning. Kopplingsschema medföljer. |
|
| Author: | baoberg [ 01 Apr 2009, 18:25 ] |
| Post subject: | |
Dimarzio PAF:arna är nu åter till salu... |
|
| Author: | baoberg [ 01 Apr 2009, 23:51 ] |
| Post subject: | |
GFS Dream 90:orna är även de åter till salu... |
|
| Author: | Ell [ 02 Apr 2009, 14:07 ] |
| Post subject: | |
Jag tar TDS_1:an om den e kvar. /Ell |
|
| Author: | Martin [ 07 Apr 2009, 13:08 ] |
| Post subject: | |
Ett mail och en lusentapp på Texas & BBQ /Martin _ _______________________ * Robin Ranger Custom * Peavey EVH Wolfgang Special |
|
| Author: | Abe Normal [ 08 Apr 2009, 00:52 ] |
| Post subject: | |
Jag är intresserad av DiMarzio PAF setet..om dom finns kvar. |
|
| Author: | baoberg [ 08 Apr 2009, 10:06 ] |
| Post subject: | |
Abe Normal wrote: Jag är intresserad av DiMarzio PAF setet..om dom finns kvar. Du har mail! |
|
| Author: | hawa [ 11 Apr 2009, 14:59 ] |
| Post subject: | |
Är DiMarzio-mikarna sålda? |
|
| Author: | baoberg [ 12 Apr 2009, 16:31 ] |
| Post subject: | |
hawa wrote: Är DiMarzio-mikarna sålda? Ja |
|
| Author: | bastard [ 12 Apr 2009, 20:50 ] |
| Post subject: | |
Dom där BaCH mickarna låter faktiskt riktigt bra. Jag är nöjd som fan med mina. [:)] EMG, ESP/LTD Sucks. Gibson Rules! [^] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|