| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| 1st stallmick till Telecaster http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25662 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Skavis [ 02 Apr 2009, 23:27 ] |
| Post subject: | 1st stallmick till Telecaster |
1: <b>EMG T</b>. Är säkert rätt gammal men ser fräsch och osliten ut på ovansidan. Pris = bud <s>2: <b>DiMarzio Area T</b> DP418. Ny och oanvänd i box.</s> SÅLD ---------------------------- <font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Skavis [ 04 Apr 2009, 15:44 ] |
| Post subject: | |
Ingen ? ---------------------------- <font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green"> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|