Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

1st stallmick till Telecaster
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25662
Page 1 of 1

Author:  Skavis [ 02 Apr 2009, 23:27 ]
Post subject:  1st stallmick till Telecaster

1: <b>EMG T</b>. Är säkert rätt gammal men ser fräsch och osliten ut på ovansidan. Pris = bud

<s>2: <b>DiMarzio Area T</b> DP418. Ny och oanvänd i box.</s> SÅLD

----------------------------
<font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green">

Author:  Skavis [ 04 Apr 2009, 15:44 ]
Post subject: 

Ingen ?

----------------------------
<font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/