Säljer nu min Revox A77 (4-spår).
Bandaren är i mycket gott skick och avmagnetiserad. Jag har använt den mest till inspelning då jag kör in ljudet genom bandaren och in igen i datorn. På det viset får man det bästa från två världar, analogljud men digital redigering.
Den går också att använda som bandeko eller för andra roliga effekter.
Banden på bilden följer inte med men två andra rullar kan följa med vid önskan.
Finns i Tingsrydstrakten (Kronoberg)hos min bror nu.
Pris: 1.500:-
Maila till
info@runessonguitars.com(knappen som saknas på bilden är nu tillbaka på plats)
http://www.runessonguitars.com