View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 15:15



Reply to topic  [ 1 post ] 
Revox A77 bandare 
Author Message

Joined: 23 May 2007, 09:47
Posts: 79
Post Revox A77 bandare
Säljer nu min Revox A77 (4-spår).
Bandaren är i mycket gott skick och avmagnetiserad. Jag har använt den mest till inspelning då jag kör in ljudet genom bandaren och in igen i datorn. På det viset får man det bästa från två världar, analogljud men digital redigering.
Den går också att använda som bandeko eller för andra roliga effekter.
Banden på bilden följer inte med men två andra rullar kan följa med vid önskan.

Finns i Tingsrydstrakten (Kronoberg)hos min bror nu.

Pris: 1.500:-

Maila till info@runessonguitars.com

(knappen som saknas på bilden är nu tillbaka på plats)

Image

http://www.runessonguitars.com


03 Apr 2009, 09:16
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.