Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Stratakropp från 1977 SÅLD TILL HÅKAN!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=25895
Page 1 of 1

Author:  lestrange [ 11 Apr 2009, 23:11 ]
Post subject:  Stratakropp från 1977 SÅLD TILL HÅKAN!

Jag vill gärna bli av med en kropp från Fender Stratocaster 1977.
Tyvärr har den fräsning för floyd! Omlackad och delvis nedslipad igen.
Annars inga moddar, helt OK skick. Jag kan ombesörja iläggning av en askbit för att återställa svajhålet, men det kostar extra!
Bud eller byten.

Author:  lefty.guitar [ 12 Apr 2009, 10:44 ]
Post subject: 

Hej! Jag är intresserad, vad är de för färg, vikt. Jag är intresserad att casha eller byta. Jag har en massa gitarrdelar, plus en ny svart Mexiko classic strata, 62 kopia. Mycket bra bygge.

Håkan, 0703-011421, 011-148777.

lefty.guitar@hotmail.com

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/