View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 19:23



Reply to topic  [ 2 posts ] 
Stratakropp från 1977 SÅLD TILL HÅKAN! 
Author Message
User avatar

Joined: 02 Dec 2008, 23:50
Posts: 1089
Location: Hässleholm
Post Stratakropp från 1977 SÅLD TILL HÅKAN!
Jag vill gärna bli av med en kropp från Fender Stratocaster 1977.
Tyvärr har den fräsning för floyd! Omlackad och delvis nedslipad igen.
Annars inga moddar, helt OK skick. Jag kan ombesörja iläggning av en askbit för att återställa svajhålet, men det kostar extra!
Bud eller byten.


11 Apr 2009, 23:11
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jan 2008, 17:03
Posts: 1000
Location: Norrköping
Post 
Hej! Jag är intresserad, vad är de för färg, vikt. Jag är intresserad att casha eller byta. Jag har en massa gitarrdelar, plus en ny svart Mexiko classic strata, 62 kopia. Mycket bra bygge.

Håkan, 0703-011421, 011-148777.

lefty.guitar@hotmail.com

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"


12 Apr 2009, 10:44
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.