| Author |
Message |
|
sparris
Joined: 16 Mar 2003, 19:59 Posts: 850 Location: Helsingborg
|
 Tomt Peavey VT Classic 212 kabinett
Har ett kabinett från en Peavey VT Classic stående. Ser ut som nedan, men utan själva förstärkardelen. Övre bakstycket saknas också.   Originalelementen sitter i men jag är osäker på om dom fungerar. Bud
|
| 13 Apr 2009, 19:42 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
sparris wrote: Har ett kabinett från en Peavey VT Classic stående. Ser ut som nedan, men utan själva förstärkardelen. Övre bakstycket saknas också.   Originalelementen sitter i men jag är osäker på om dom fungerar. Bud eller byten Hej! Du har mejl! Anders
|
| 13 Apr 2009, 21:48 |
|
 |
|
sparris
Joined: 16 Mar 2003, 19:59 Posts: 850 Location: Helsingborg
|
Du me´
|
| 14 Apr 2009, 07:37 |
|
 |
|
lestrange
Joined: 02 Dec 2008, 23:50 Posts: 1089 Location: Hässleholm
|
Jag är intresserad, vare sig elementen funkar eller ej. Behöver egentligen bara lådan. Elementen är ju dock en trevlig bonus! Pris? Hörde att D-drop skambudade en femhundring. Låter ju lagom. .....säger Jensapågen!
|
| 15 Apr 2009, 15:05 |
|
 |
|
sparris
Joined: 16 Mar 2003, 19:59 Posts: 850 Location: Helsingborg
|
Har precis testat elementen... och det visar sig att dom funkar [:)] Jag noterar ditt bud - återkommer. Peter
|
| 15 Apr 2009, 21:36 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
sparris wrote: Har precis testat elementen... och det visar sig att dom funkar [:)] Jag noterar ditt bud - återkommer. Peter
Hej Om jens bara vill köpa lådan kan jag tänka mig elementen. Anders
|
| 15 Apr 2009, 22:27 |
|
 |
|
lestrange
Joined: 02 Dec 2008, 23:50 Posts: 1089 Location: Hässleholm
|
Jag håller med D-droppen, vi kan splitta på paketet!
|
| 15 Apr 2009, 22:54 |
|
 |
|
lestrange
Joined: 02 Dec 2008, 23:50 Posts: 1089 Location: Hässleholm
|
....också bor du visst i Göteborg, D-drop bor utanför Gbg, och jag kommer att vara på Fuzzmässan hela helgen. Alltså behöver du inte ens skicka!!! ...fan va bra det kan bli.
|
| 15 Apr 2009, 22:57 |
|
 |
|
sparris
Joined: 16 Mar 2003, 19:59 Posts: 850 Location: Helsingborg
|
Ok, trevligt att ni kommer överens [:)] Jag skall testa elementen ordenligt en gång till i morgon - dra på ordentligt för att vara helt säker... hör av mig till dig Anders ang. resultatet. Jens... Skall kanske till mässan själv på söndag - inte helt säkert dock... annars kan du komma till mig i Kungsbacka efter mässan på söndag - det är ju på vägen till Hässleholm [:)]
|
| 15 Apr 2009, 22:57 |
|
 |
|
lestrange
Joined: 02 Dec 2008, 23:50 Posts: 1089 Location: Hässleholm
|
Jag tänkte annars att Anders hämtar låddan, skruvar ur elementen och tar med resten till mässan. Allt ordnar sig säkert på något sätt. Eller ställ den längs motorvägen, så vevar jag ned rutan och tar den i farten!
|
| 16 Apr 2009, 02:24 |
|
 |
|
sparris
Joined: 16 Mar 2003, 19:59 Posts: 850 Location: Helsingborg
|
[:D] Allt funkar för mig. Jag hör av mig till Anders när jag testat elementen ordentligt i kväll.
|
| 16 Apr 2009, 07:28 |
|
 |
|
sparris
Joined: 16 Mar 2003, 19:59 Posts: 850 Location: Helsingborg
|
Ok boys, nu har jag testat elementen rejält - det är ljud i båda men ett av dom har ett missljud när jag drar på. Det andra låter dock alldeles utmärkt. Anders - vill du köpa det fungerande elementet går det naturligtvis fint, det andra får du med på köpet om du vill. Jens - känner att jag måste klargöra en sak... förstärkaren på bilden är inte min, men likadan - fast på min saknas Peavey loggan och det finns ett par små revor i högtalartyget. Inget störande tycker jag, men bäst att vara helt klar. Hör av er om och hur ni vill fullfölja affär. Mvh Peter peter@peterharris.se
|
| 16 Apr 2009, 19:04 |
|
|