| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| philips 12" element http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26067 |
Page 1 of 1 |
| Author: | d-drop [ 17 Apr 2009, 18:19 ] |
| Post subject: | philips 12" element |
Tror det är AD25, ska kolla närmare under kvällen. 150kr styck eller bud, jag har 8 stycken. Kan även byta mot element som är mer lämpade för gitarr. Kan tas med till mässan under helgen. Anders |
|
| Author: | Ballz [ 17 Apr 2009, 21:00 ] |
| Post subject: | |
Hmm, heter dom inget mer än AD25? Bredbandare, med styv kon, tagna från PA-högtalare? (gissar nu) /R |
|
| Author: | d-drop [ 17 Apr 2009, 21:17 ] |
| Post subject: | |
Ballz wrote: Hmm, heter dom inget mer än AD25? Bredbandare, med styv kon, tagna från PA-högtalare? (gissar nu) /R Precis, dom heter nåt mer såklart, ska kolla det.. Är du intresserad av elementen? |
|
| Author: | Ballz [ 18 Apr 2009, 11:37 ] |
| Post subject: | |
Nope, ville bara medverka till konsumentupplysning Möjligen vet jag nån som kan vara intresserad, men avvaktar beteckningen innan jag frågar honom. /R |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|