| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ett set Fender japan strata mickar, SÅLDA! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26154 |
Page 1 of 1 |
| Author: | lefty.guitar [ 21 Apr 2009, 10:11 ] |
| Post subject: | Ett set Fender japan strata mickar, SÅLDA! |
Hej! Säljer ett set staggered japan mickar, typen med magnet under, vaxade av förre ägaren, 5.8 - 6.0 kohm. Låter --> strata. Säljes för 225 kr inkl frakt. Eller bytes mot nåt kul! Håkan Hultberg, 0703-011421, 011-148777. lefty.guitar@hotmail.com hakan.hultberg@lio.se "And the man with the guitar - Jimi Hendrix" |
|
| Author: | texas [ 21 Apr 2009, 11:56 ] |
| Post subject: | |
Vad sägs om ett plektrumskydd,strata,tortoise. Lite(ganska) slitet,och lite filat på vid stall för att passa en gitarr jag hade. Vet ej vilket fabrikat. |
|
| Author: | lefty.guitar [ 21 Apr 2009, 14:17 ] |
| Post subject: | |
Nja, har inget behov just nu, och inte kul med filningen. /Håkan "And the man with the guitar - Jimi Hendrix" |
|
| Author: | lefty.guitar [ 28 Apr 2009, 12:47 ] |
| Post subject: | |
BUMP!! "And the man with the guitar - Jimi Hendrix" |
|
| Author: | Con Chord [ 28 Apr 2009, 17:18 ] |
| Post subject: | |
Du får ursäkta en troligtvis dum fråga. Jag råkar äga en stratakopia med rätt dassiga mickar men har nästan aldrig spelat/tänkt strata... [:)] Vad betyder staggered? Annars kan jag nog vara intresserad av mickarna. Cash i så fall, kommer inte på något jag vill skiljas från. steelcarl(a)hotmail.com |
|
| Author: | lefty.guitar [ 28 Apr 2009, 20:41 ] |
| Post subject: | |
Hej! Magneterna är av olika höjd på ovansidan av micken, sedan på 70-t blev dom lika höga, "flush". /Håkan "And the man with the guitar - Jimi Hendrix" |
|
| Author: | Con Chord [ 29 Apr 2009, 02:18 ] |
| Post subject: | |
Tack, alltid lär man sig något nytt [:)] Jag skickar ett mail. steelcarl(a)hotmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|