Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Ett set Fender japan strata mickar, SÅLDA!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26154
Page 1 of 1

Author:  lefty.guitar [ 21 Apr 2009, 10:11 ]
Post subject:  Ett set Fender japan strata mickar, SÅLDA!

Hej! Säljer ett set staggered japan mickar, typen med magnet under, vaxade av förre ägaren, 5.8 - 6.0 kohm. Låter --> strata. Säljes för 225 kr inkl frakt. Eller bytes mot nåt kul!

Håkan Hultberg, 0703-011421, 011-148777.

lefty.guitar@hotmail.com hakan.hultberg@lio.se

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Author:  texas [ 21 Apr 2009, 11:56 ]
Post subject: 

Vad sägs om ett plektrumskydd,strata,tortoise.
Lite(ganska) slitet,och lite filat på vid stall för att passa en gitarr
jag hade.
Vet ej vilket fabrikat.

Author:  lefty.guitar [ 21 Apr 2009, 14:17 ]
Post subject: 

Nja, har inget behov just nu, och inte kul med filningen.

/Håkan

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Author:  lefty.guitar [ 28 Apr 2009, 12:47 ]
Post subject: 

BUMP!!

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Author:  Con Chord [ 28 Apr 2009, 17:18 ]
Post subject: 

Du får ursäkta en troligtvis dum fråga.
Jag råkar äga en stratakopia med rätt dassiga mickar men har nästan aldrig spelat/tänkt strata... [:)]

Vad betyder staggered?

Annars kan jag nog vara intresserad av mickarna.
Cash i så fall, kommer inte på något jag vill skiljas från.

steelcarl(a)hotmail.com

Author:  lefty.guitar [ 28 Apr 2009, 20:41 ]
Post subject: 

Hej! Magneterna är av olika höjd på ovansidan av micken, sedan på 70-t blev dom lika höga, "flush".

/Håkan

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Author:  Con Chord [ 29 Apr 2009, 02:18 ]
Post subject: 

Tack, alltid lär man sig något nytt [:)]
Jag skickar ett mail.

steelcarl(a)hotmail.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/