Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Epiphone humbuckers kvar
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26188
Page 1 of 1

Author:  zuma [ 22 Apr 2009, 11:29 ]
Post subject:  Epiphone humbuckers kvar

Från en epiphone riviera. 250 spänn.

Author:  hosmh [ 22 Apr 2009, 12:04 ]
Post subject: 

Mail skickat.

/Mats
-----------------------------------------

<font size="1">Spelar i:
http://www.houseofshakira.com

Prylar till salu här:
http://hem.bredband.net/b213720/

Spelar in i:
http://roomofdoom.nu

Myspace:
http://www.myspace.com/houseofshakira</font id="size1">

Author:  primary man [ 22 Apr 2009, 21:56 ]
Post subject: 

Hej
om stratamickarna inte har underliggande magnet & finns kvar så köper jag dom [:)]

Author:  hosmh [ 23 Apr 2009, 07:08 ]
Post subject: 

primary man wrote:

Hej
om stratamickarna inte har underliggande magnet & finns kvar så köper jag dom [:)]



Precis vad jag håller på att diskutera med zuma, har inte fått svar än bara..[:)]

/Mats
-----------------------------------------

<font size="1">Spelar i:
http://www.houseofshakira.com

Prylar till salu här:
http://hem.bredband.net/b213720/

Spelar in i:
http://roomofdoom.nu

Myspace:
http://www.myspace.com/houseofshakira</font id="size1">

Author:  primary man [ 23 Apr 2009, 07:43 ]
Post subject: 

hosmh wrote:

primary man wrote:

Hej
om stratamickarna inte har underliggande magnet & finns kvar så köper jag dom [:)]



Precis vad jag håller på att diskutera med zuma, har inte fått svar än bara..[:)]

/Mats

Aj tusan , då har jag kanske andra tjing ?

-----------------------------------------

<font size="1">Spelar i:
http://www.houseofshakira.com

Prylar till salu här:
http://hem.bredband.net/b213720/

Spelar in i:
http://roomofdoom.nu

Myspace:
http://www.myspace.com/houseofshakira</font id="size1">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/