| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender "Ash" Stratakropp http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26238 |
Page 1 of 1 |
| Author: | The Bluesman [ 24 Apr 2009, 06:55 ] |
| Post subject: | Fender "Ash" Stratakropp |
Fender USA, Natural Ash, år 2000 med stålstall och jackplatta, strapsknoppar allt enl. bild. Byten Telekropp, Högtalare 8-12" Jensen, Weber, Eminence eller ditt förslag. <font color="green">PRIS: 3200kr inkl. frakt</font id="green">
|
|
| Author: | FenderBender [ 24 Apr 2009, 21:35 ] |
| Post subject: | |
Så kom det ett mail! [:D] <hr noshade size="1"><font color="green"><font size="2">Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="green"> <font color="blue"><b>Carpe Diem | Det ska va tre slag i takten...</b></font id="size2"></font id="blue"> |
|
| Author: | The Bluesman [ 16 May 2009, 12:08 ] |
| Post subject: | |
Inte ens ett bud? |
|
| Author: | FaQed [ 05 Jun 2009, 15:58 ] |
| Post subject: | |
Vad är det där extra hålet? Ser ju inte ut som ett switchhål för det går inget kabelspår därifrån. Our amps go to eleven... |
|
| Author: | The Bluesman [ 05 Jun 2009, 18:04 ] |
| Post subject: | |
Bra fråga! Är det inte för maskinen/roboten att hålla i kroppen? Vi låter dom kunniga svara! |
|
| Author: | BurgundyMist [ 08 Jan 2010, 17:02 ] |
| Post subject: | |
Hallå Bluesman Hmmm, tror du att du får så mycket för kroppen? [:I] Är det den du köpte av mig en gång i tiden? Det är helt ok om priserna på originaldelar håller en högre nivå. |
|
| Author: | The Bluesman [ 11 Jan 2010, 10:28 ] |
| Post subject: | |
Jo det är din gamla kropp och priset är alldeles för högt! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|