Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender "Ash" Stratakropp
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26238
Page 1 of 1

Author:  The Bluesman [ 24 Apr 2009, 06:55 ]
Post subject:  Fender "Ash" Stratakropp

Fender USA, Natural Ash, år 2000 med stålstall och jackplatta, strapsknoppar allt enl. bild. Byten Telekropp, Högtalare 8-12" Jensen, Weber, Eminence eller ditt förslag.
<font color="green">PRIS: 3200kr inkl. frakt</font id="green">

Image

Author:  FenderBender [ 24 Apr 2009, 21:35 ]
Post subject: 

Så kom det ett mail! [:D]

Image<hr noshade size="1"><font color="green"><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="green">
<font color="blue"><b>Carpe Diem | Det ska va tre slag i takten...</b></font id="size2"></font id="blue">

Author:  The Bluesman [ 16 May 2009, 12:08 ]
Post subject: 

Inte ens ett bud?

Author:  FaQed [ 05 Jun 2009, 15:58 ]
Post subject: 

Vad är det där extra hålet? Ser ju inte ut som ett switchhål för det går inget kabelspår därifrån.

Our amps go to eleven...

Author:  The Bluesman [ 05 Jun 2009, 18:04 ]
Post subject: 

Bra fråga! Är det inte för maskinen/roboten att hålla i kroppen?
Vi låter dom kunniga svara!

Author:  BurgundyMist [ 08 Jan 2010, 17:02 ]
Post subject: 

Hallå Bluesman
Hmmm, tror du att du får så mycket för kroppen? [:I] Är det den du köpte av mig en gång i tiden? Det är helt ok om priserna på originaldelar håller en högre nivå.

Author:  The Bluesman [ 11 Jan 2010, 10:28 ]
Post subject: 

Jo det är din gamla kropp och priset är alldeles för högt!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/