Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Såld
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26459
Page 1 of 1

Author:  anders64 [ 02 May 2009, 04:44 ]
Post subject:  Såld

En svart Duncan JB, öppen.
Inte toklånga kablar, men ej heller jättekorta.

450:- plus frakt om den ska skickas

Author:  primary man [ 02 May 2009, 20:05 ]
Post subject: 

Hej
är det den utan logga ?
ingår skruv & frakt? , så tar jag den gärna [:)]
/Hans.

Author:  anders64 [ 03 May 2009, 13:25 ]
Post subject: 

Japp...utan logga
Skruvar och frakt kan ingå :-)
Dra ett mail via profilen vart jag ska skicka den så fixar jag kontonummer till dig

Author:  primary man [ 03 May 2009, 17:41 ]
Post subject: 

mail skickat
/Hans.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/