Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

3+3 Kluson-style stämmisar (Såld)
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26480
Page 1 of 1

Author:  televinklad [ 02 May 2009, 16:20 ]
Post subject:  3+3 Kluson-style stämmisar (Såld)

Bra skick, inkl bussningar.

Image


"Your lips move but I can't hear what you're sayin"

Author:  Izzy [ 07 Oct 2009, 13:51 ]
Post subject: 

Är det krom eller nickel?
Ser ut som krom men frågar ändå.
Kluson style = ? (var kommer de ifrån)
/Gunnar

Author:  televinklad [ 07 Oct 2009, 16:39 ]
Post subject: 

Izzy wrote:

Är det krom eller nickel?
Ser ut som krom men frågar ändå.
Kluson style = ? (var kommer de ifrån)
/Gunnar

Hej Gunnar,
Oj, har svårt att säga om det är krom eller nickel.
Dom ser något "varma" ut i färgen, så då får man gissa på nickel (väl?).
Vreden känns iaf fasta och skruvarna låg i påsen med.
Kommer inte ihåg var dom kommer ifrån, men gissar lite försiktigt på någon japs-gibbo-kopia.
Mvh/Janne

Author:  R.K [ 07 Oct 2009, 16:48 ]
Post subject: 

...kan säga att krom skimmrar i blått,
nickel åt det gula hållet.

Author:  Izzy [ 07 Oct 2009, 17:22 ]
Post subject: 

Okej, kanske inte så tokigt.
Ja, nickel brukar ju ha en lite mer varm "färg" än krom. Men dessa så blanka ut att jag tänkte krom. Det är dock nickel jag behöver. Det fanns skruv också?
Dra ett mail i profilen så reder vi ut det där. 150 kr är ju inte ens en förrätt på krogen. [:)]
/Gunnar

Author:  televinklad [ 07 Oct 2009, 17:45 ]
Post subject: 

Izzy wrote:

Okej, kanske inte så tokigt.
Ja, nickel brukar ju ha en lite mer varm "färg" än krom. Men dessa så blanka ut att jag tänkte krom. Det är dock nickel jag behöver. Det fanns skruv också?
Dra ett mail i profilen så reder vi ut det där. 150 kr är ju inte ens en förrätt på krogen. [:)]
/Gunnar

Mail i lådan [:)]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/