| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Såldd! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26523 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Bulan [ 03 May 2009, 22:45 ] |
| Post subject: | Såldd! |
x |
|
| Author: | J.H. [ 15 May 2009, 20:29 ] |
| Post subject: | |
Bulan wrote: Ett kvalitetsbygge av nån på Bojen, kommer inte ihåg vem. True bypass Fint skick och låter helt rätt! [:)] Sänker till 450:- Är det en klon på någon känd phaser? Mvh Jonas |
|
| Author: | Bulan [ 15 May 2009, 22:41 ] |
| Post subject: | |
Jo,den låter som en Phase90 ungefär. |
|
| Author: | J.H. [ 15 May 2009, 22:49 ] |
| Post subject: | |
Bulan wrote: Jo,den låter som en Phase90 ungefär. ok, är mest intreserad av en phase 45 klon dock. mvh Jonas |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|