Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Såldd!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=26523
Page 1 of 1

Author:  Bulan [ 03 May 2009, 22:45 ]
Post subject:  Såldd!

x

Author:  J.H. [ 15 May 2009, 20:29 ]
Post subject: 

Bulan wrote:

Ett kvalitetsbygge av nån på Bojen, kommer inte ihåg vem.
True bypass
Fint skick och låter helt rätt!
[:)]
Sänker till 450:-

Är det en klon på någon känd phaser?

Mvh

Jonas

Author:  Bulan [ 15 May 2009, 22:41 ]
Post subject: 

Jo,den låter som en Phase90 ungefär.

Author:  J.H. [ 15 May 2009, 22:49 ]
Post subject: 

Bulan wrote:

Jo,den låter som en Phase90 ungefär.




ok, är mest intreserad av en phase 45 klon dock.

mvh

Jonas

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/