 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
 blandat..
Gotoh stränghållare Lp guld 100kr nyskick
Gotoh fenderstämplade stämmisar strata, chrome 400kr
10" element 50tal 300kr
12" Element gitarr okänt 200kr
15" Element bas/pa Beyma 15sp 400kr
Tascam porta 2 behöver genomgång 400kr
Liten inkel 8kanals mixer 500kr
Gitarr kropp massakrerad squire, ser ut som en liten JEM 200kr
Hals tele Billsbrothers osäker på hur den är, 150kr (passar kroppen ovan pga pervers lila bets)
Ett par okända Humbuckers 100kr styck
<s>POE biografförstärkare objekt för den som kan bygga själv, normala utgångar på trafon 4-8-16 ohm. skickas ej pga vikten 500kr</s> Nedplockad danelectro fabtone, moddad på nåt sätt jag inte kommer ihåg. batterilucka saknas. 150kr
Fyller på med mer när jag kommer på. Rabatt om man tar många saker eller hämtar i kållered! Frakt tillkommer men jag drar hellre av på priset om nån kommer och hämtar[:)]
|
| 20 Jun 2009, 13:04 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
Joined: 09 Mar 2009, 17:33 Posts: 2462 Location: Karlshamn
|
Ohmtal på 10" och 12"-elementen? Kan du tänka dig byte? [8D]
|
| 20 Jun 2009, 13:13 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
Robert Blues Harp wrote: Ohmtal på 10" och 12"-elementen? Kan du tänka dig byte? [8D]
Oj, missade det.. Det är 8ohm om jag inte minns fel. Helst pengar, men vad hade du tänkt? Mvh anders
|
| 20 Jun 2009, 13:24 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
Joined: 09 Mar 2009, 17:33 Posts: 2462 Location: Karlshamn
|
Läs under annonsen: GARAGERENSNING så får vi se om något intresserar dig.
|
| 20 Jun 2009, 14:39 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
Robert Blues Harp wrote: Läs under annonsen: GARAGERENSNING så får vi se om något intresserar dig.
Jo jag hittade den, Fuzzen kan vara intressant faktiskt. Ska kolla lite vad frakten blir bara. Anders
|
| 20 Jun 2009, 14:41 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
Robert Blues Harp wrote: Läs under annonsen: GARAGERENSNING så får vi se om något intresserar dig.
Robert blues harp! Just nu behöver jag pengar mer än prylar som det verkar. Är det intressant med ett köp så prutar jag på priset. Mvh Anders
|
| 21 Jun 2009, 18:09 |
|
 |
|
The Bluesman
Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
|
Har du bilder på högtalarna och gitarrkroppen till mej? bluesmanboy[8D]hotmail.com
|
| 21 Jun 2009, 18:40 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
The Bluesman wrote: Har du bilder på högtalarna och gitarrkroppen till mej? bluesmanboy[8D]hotmail.com
Du har mejl! Anders
|
| 21 Jun 2009, 20:09 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|