View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 22:00



Reply to topic  [ 8 posts ] 
blandat.. 
Author Message

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post blandat..
Gotoh stränghållare Lp guld 100kr nyskick

Gotoh fenderstämplade stämmisar strata, chrome 400kr

10" element 50tal 300kr

12" Element gitarr okänt 200kr

15" Element bas/pa Beyma 15sp 400kr

Tascam porta 2 behöver genomgång 400kr

Liten inkel 8kanals mixer 500kr

Gitarr kropp massakrerad squire, ser ut som en liten JEM 200kr

Hals tele Billsbrothers osäker på hur den är, 150kr
(passar kroppen ovan pga pervers lila bets)

Ett par okända Humbuckers 100kr styck

<s>POE biografförstärkare objekt för den som kan bygga själv, normala utgångar på trafon 4-8-16 ohm. skickas ej pga vikten 500kr</s>
Nedplockad danelectro fabtone, moddad på nåt sätt jag inte kommer ihåg. batterilucka saknas. 150kr

Fyller på med mer när jag kommer på. Rabatt om man tar många saker eller hämtar i kållered!
Frakt tillkommer men jag drar hellre av på priset om nån kommer och hämtar[:)]


20 Jun 2009, 13:04
Profile WWW

Joined: 09 Mar 2009, 17:33
Posts: 2462
Location: Karlshamn
Post 
Ohmtal på 10" och 12"-elementen? Kan du tänka dig byte? [8D]


20 Jun 2009, 13:13
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Robert Blues Harp wrote:

Ohmtal på 10" och 12"-elementen? Kan du tänka dig byte? [8D]

Oj, missade det.. Det är 8ohm om jag inte minns fel. Helst pengar, men vad hade du tänkt?
Mvh anders


20 Jun 2009, 13:24
Profile WWW

Joined: 09 Mar 2009, 17:33
Posts: 2462
Location: Karlshamn
Post 
Läs under annonsen: GARAGERENSNING så får vi se om något intresserar dig.


20 Jun 2009, 14:39
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Robert Blues Harp wrote:

Läs under annonsen: GARAGERENSNING så får vi se om något intresserar dig.

Jo jag hittade den, Fuzzen kan vara intressant faktiskt. Ska kolla lite vad frakten blir bara.
Anders


20 Jun 2009, 14:41
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Robert Blues Harp wrote:

Läs under annonsen: GARAGERENSNING så får vi se om något intresserar dig.


Robert blues harp!
Just nu behöver jag pengar mer än prylar som det verkar. Är det intressant med ett köp så prutar jag på priset.
Mvh Anders


21 Jun 2009, 18:09
Profile WWW
User avatar

Joined: 25 May 2008, 07:39
Posts: 1073
Location: ENKÖPING C
Post 
Har du bilder på högtalarna och gitarrkroppen till mej?
bluesmanboy[8D]hotmail.com


21 Jun 2009, 18:40
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
The Bluesman wrote:

Har du bilder på högtalarna och gitarrkroppen till mej?
bluesmanboy[8D]hotmail.com

Du har mejl!
Anders


21 Jun 2009, 20:09
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.