Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Malmsjö Orgel Gratis!!!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=27947
Page 1 of 1

Author:  d-drop [ 20 Jun 2009, 20:13 ]
Post subject:  Malmsjö Orgel Gratis!!!

Hämtas i kållered, den som tar den bjuder jag på öl!
Funktionen är sådär, vissa ljud funkar liksom rytmboxen. Skickas inte under några som helst förhållanden. Men om man hämtar så ar det gratis+ att jag bjuder på öl eller kaffe eller nåt!
Anders

Author:  d-drop [ 21 Jun 2009, 09:19 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

Hämtas i kållered, den som tar den bjuder jag på öl!
Funktionen är sådär, vissa ljud funkar liksom rytmboxen. Skickas inte under några som helst förhållanden. Men om man hämtar så ar det gratis+ att jag bjuder på öl eller kaffe eller nåt!
Anders



Imorgon åker orgeln på tippen. Ingen som vill ha?
Mvh anders

Author:  Thomasvjager [ 21 Jun 2009, 10:43 ]
Post subject: 

Funkar själva klaviatur-delen ?
Och hur stor är den ?

---- ---- ---- ---- ---- --
http://www.myspace.com/marulk

Author:  d-drop [ 21 Jun 2009, 16:27 ]
Post subject: 

crims0n wrote:

Funkar själva klaviatur-delen ?
Och hur stor är den ?

---- ---- ---- ---- ---- --
http://www.myspace.com/marulk

Den är stor... En möbel. Övre klaviaturet funkar nedre ibland. Tror man behöver gå över med massor av kontaktspray. Den åker i morgon...
Anders

Author:  d-drop [ 21 Jun 2009, 20:10 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

Hämtas i kållered, den som tar den bjuder jag på öl!
Funktionen är sådär, vissa ljud funkar liksom rytmboxen. Skickas inte under några som helst förhållanden. Men om man hämtar så ar det gratis+ att jag bjuder på öl eller kaffe eller nåt!
Anders



<font color="red"><font size="6">en timme till slakt!</font id="size6"></font id="red">
sedan är den väck..

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/