| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Peterson VS-II Strobetuner http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=27959 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Nut [ 21 Jun 2009, 13:00 ] |
| Post subject: | Peterson VS-II Strobetuner |
Nyskick inkl kartong och manual och nätadapter. Nypris 2495:- Använd hemma till intonering och setupjobb, grym apparat. Kan stämma vad som helst, när som helst, och hur bra som helst. [:D] Bud. |
|
| Author: | Harmonica Slim II [ 21 Jun 2009, 13:55 ] |
| Post subject: | |
Du har mail! J Hörnfeldt AKA Harmonica Slim |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|