Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Peterson VS-II Strobetuner
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=27959
Page 1 of 1

Author:  Nut [ 21 Jun 2009, 13:00 ]
Post subject:  Peterson VS-II Strobetuner

Nyskick inkl kartong och manual och nätadapter. Nypris 2495:-
Använd hemma till intonering och setupjobb, grym apparat.
Kan stämma vad som helst, när som helst, och hur bra som helst. [:D]

Bud.
Image

Author:  Harmonica Slim II [ 21 Jun 2009, 13:55 ]
Post subject: 

Du har mail!

J Hörnfeldt
AKA Harmonica Slim

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/