| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Assesery kit Såld !! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=28214 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Boboblues [ 01 Jul 2009, 12:15 ] |
| Post subject: | Fender Assesery kit Såld !! |
Hej Jag har ett nästan nytt kit med kåpor rattar baksideslock och knopp till strata - fender original ! Vad kan man få för ett sådant ? ![]() Boboblues Gräd ente fassan ! |
|
| Author: | Groth [ 01 Jul 2009, 13:39 ] |
| Post subject: | |
Quote: Vad kan man få för ett sådant ? Musikbörsen tar 230 kr, väljer man att köpa från eBay så får man det rakt ner i brevlådan för 152 kr. Så inte vet jag, en hundring? [:)] |
|
| Author: | matsohr [ 01 Jul 2009, 18:30 ] |
| Post subject: | |
Quote: Vad kan man få för ett sådant? Jag kan tänka mig 150:- pix om portot ingår.. [:)] |
|
| Author: | Boboblues [ 01 Jul 2009, 22:10 ] |
| Post subject: | |
matsohr wrote: Quote: Vad kan man få för ett sådant? Jag kan tänka mig 150:- pix om portot ingår.. [:)] OK maila mig via profilen så gör vi upp !! boboblues Gräd ente fassan ! |
|
| Author: | matsohr [ 01 Jul 2009, 23:48 ] |
| Post subject: | |
Quote: OK maila mig via profilen så gör vi upp !! ..Pengar på väg! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|