| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Plektrumskydd, 2 x mekanik & LP Jr-stall http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=28231 |
Page 1 of 1 |
| Author: | woodstock [ 02 Jul 2009, 00:16 ] |
| Post subject: | Plektrumskydd, 2 x mekanik & LP Jr-stall |
<s>Chandler plektrumskydd "Big Apple" Strat, skyddsplast kvar, 200:- </s>Schaller kapslad mekanik för klassisk gitarr, 100:- ![]() No-name-mekanik, schallerkopia, 100:- ![]() <s>LP-Junior intonerbart kompenserat stall, 250:- </s>
|
|
| Author: | rocker [ 06 Jul 2009, 17:03 ] |
| Post subject: | |
<s>har du några specs på stämmisarna för klassisk gitarr? avstånd mellan skruvarna osv.. eventuellt intresserad</s> svaren.daniel(a)spray.se _____________________________ "Touch these days and I'll kill you" edit. kollade lite nogrannare på mina och såg själv att det inte passar. |
|
| Author: | woodstock [ 06 Jul 2009, 20:29 ] |
| Post subject: | |
rocker wrote: <s>har du några specs på stämmisarna för klassisk gitarr? avstånd mellan skruvarna osv.. eventuellt intresserad</s> svaren.daniel(a)spray.se _____________________________ "Touch these days and I'll kill you" edit. kollade lite nogrannare på mina och såg själv att det inte passar. Helt OK, tack för bumpen i vilket fall[:)] |
|
| Author: | Haraldrig [ 10 Jul 2009, 22:08 ] |
| Post subject: | |
JAg tar juniorstallet. Maila kontouppgifter!! Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com |
|
| Author: | uffen [ 10 Jul 2009, 22:22 ] |
| Post subject: | |
uffen |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|