| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Stratta hals RELIC säljes -SÅLD! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=28324 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Flowerhill [ 06 Jul 2009, 14:11 ] |
| Post subject: | Stratta hals RELIC säljes -SÅLD! |
Har en strattahals no namne som är relicad, håller japan mått, alltså 54mm i infästningen. faller inte mig i smaken är nog inte den finaste hals jag sett,men helt ok. Sitter på snygga kluson relic stämmisar märkt "federal", säljer helst utan dessa då jag tänkte behålla dem. men inget är omöjligt. 400kr plus ev frakt.. mer är inte skäligt tror jag med tanke på skick och utseende (eget tycke [:)] ) [img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28420000-28429999/640x480/28428591.jpg[/img][/img] [img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28420000-28429999/640x480/28428612.jpg[/img][/img] [img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28420000-28429999/640x480/28428646.jpg[/img][/img] I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | uffen [ 06 Jul 2009, 16:17 ] |
| Post subject: | |
Du har mail!! mvh uffen uffen |
|
| Author: | mrock [ 06 Jul 2009, 21:37 ] |
| Post subject: | |
Och vart ligger blomsterkullen någonstans? marcus.idh[at]gmail.com |
|
| Author: | Flowerhill [ 06 Jul 2009, 21:41 ] |
| Post subject: | |
Norr om söder.. Luleå [8D] mrock wrote: Och vart ligger blomsterkullen någonstans? marcus.idh[at]gmail.com I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | Flowerhill [ 06 Jul 2009, 21:42 ] |
| Post subject: | |
och jag kastar mig på mailboxen.. uffen wrote: Du har mail!! mvh uffen uffen I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | Flowerhill [ 06 Jul 2009, 21:58 ] |
| Post subject: | |
Och nu har du mail.. uffen wrote: Du har mail!! mvh uffen uffen I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|