Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender plektrumskydd + bakplatta SÅLT
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=28378
Page 1 of 1

Author:  Före detta Gibson [ 08 Jul 2009, 16:13 ]
Post subject:  Fender plektrumskydd + bakplatta SÅLT

Plektrumskydd: Tortoise Fender original, nästan som nytt, endast provmonterat en gång, sen tillbaka till påsen där det legat och myst i ett år eller två.
Bakplatta: Tortoise Fender original, helt oanvänt.
Prislapp för båda: 300 SEK inkl. frakt vid förskottsbet. <font color="red">SÅLT</font id="red">
ImageImage

/Magnus [:)]

"Maybe you can't hear them now, but you will if you just take hold of my hand." - James Marshall Hendrix (1942-1970)

Author:  Flowerhill [ 08 Jul 2009, 16:58 ]
Post subject: 

klipper till! du har mail...[:)]

I`m old enough to choose my toys..

Author:  Före detta Gibson [ 08 Jul 2009, 18:15 ]
Post subject: 

Inte fått ngt mail än, hmmmm...

"Maybe you can't hear them now, but you will if you just take hold of my hand." - James Marshall Hendrix (1942-1970)

Author:  Flowerhill [ 08 Jul 2009, 19:59 ]
Post subject: 

nuuuu duu.. nu måste du fått mail [:)]

Mattis
Före detta Gibson wrote:

Inte fått ngt mail än, hmmmm...

"Maybe you can't hear them now, but you will if you just take hold of my hand." - James Marshall Hendrix (1942-1970)



I`m old enough to choose my toys..

Author:  Före detta Gibson [ 08 Jul 2009, 20:19 ]
Post subject: 

Jajamen du, e funkar.
Å du har mail tebax.

/Magnus[:)]

"Maybe you can't hear them now, but you will if you just take hold of my hand." - James Marshall Hendrix (1942-1970)

Author:  Flowerhill [ 09 Jul 2009, 08:25 ]
Post subject: 

nice..[8D]

I`m old enough to choose my toys..

Author:  Före detta Gibson [ 09 Jul 2009, 13:47 ]
Post subject: 

Skall försöka ta mig till posten idag, det är ju storm här...
Kan du leka sköldpadda hela helgen sen.[:D]
[:)]Magnus

"Maybe you can't hear them now, but you will if you just take hold of my hand." - James Marshall Hendrix (1942-1970)

Author:  Flowerhill [ 09 Jul 2009, 20:50 ]
Post subject: 

super toppen!! väntar och längtar.. Tack!!

I`m old enough to choose my toys..

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/