| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Stratt stall TOKAI?! Pletrumskydd http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=28423 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Flowerhill [ 10 Jul 2009, 10:33 ] |
| Post subject: | Stratt stall TOKAI?! Pletrumskydd |
Har ett stratt stall UTAN SADLAR osäker på ursprunk, men mycket talr för TOKAI.. enligt efterforskningar här på bojjen. Se tråden "strattdelar-bortbytt". Undrar om det finns något intresse i detta? sadlarna är sålda stall med fjädrar å så säljes ge bud! det är lite modifierat i hålen bak för att även kunna passa bredare sadlar.. Har ett enlagers 8-håls P.skydd stratt, hyfst slitet och inte spec vackert..[;)] ge mig 50kr.. Pris stall: BUD Pris P.skydd: 50kr el på köpet om du köper stallet. [img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495928.jpg[/img][/img] [img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495927.jpg[/img][/img] [img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495929.jpg[/img][/img] [img][[img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28490000-28499999/500x375/28495849.jpg[/img]/img] Det är det vita p.skyddet och utan grejjer.. bara skyddet tomt. I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | Groth [ 10 Jul 2009, 11:32 ] |
| Post subject: | |
Jag har sett såna stall på många japanska 70-talare från olika fabriker. Jag har en JBX-strata (Matsumoku) och en Sigma-strata (okänd fabrik) med exakt samma stall. Hur Tokai hade det vet jag inte, men det är sannolikt att det stallet fanns även på dem. |
|
| Author: | Flowerhill [ 10 Jul 2009, 12:19 ] |
| Post subject: | |
Tackar för upplysningen.. [:)] gör ju saken mer trovärdig, tack I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | Flowerhill [ 13 Jul 2009, 08:56 ] |
| Post subject: | |
Behåller det crappiga P.skyddet.. upptäckte att det är uppfilat för att passa mickarna..[:(] vill inte sätta sågen i mitt nya.. I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | BlueGuitar [ 21 Jul 2009, 21:51 ] |
| Post subject: | |
Det där ser likadant ut som stallet på min Tokai. Utom S.T.C vilket inte finns stämplat på mitt stall. When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace. -Jimi Hendrix |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|