Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Lackskåp SÅLT
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=28510
Page 1 of 1

Author:  Före detta Gibson [ 13 Jul 2009, 19:43 ]
Post subject:  Lackskåp SÅLT

Pga platsbrist måste jag göra mig av med detta lackskåp. Har varit mig en god vän då jag lackat en del halsar mm.
Kanske finns ngn bojjare som behöver ett..
Sitter 4 st. inbyggda fläktar, dessa bildar "luftgardiner" fram och bak, luften därimellan sugs ut genom extern ventilation/utsug. Fläktar till det medföljer oxå om så önskas...
Inbyggd belysning, 3 spottar. Går även att montera in två lysrör, om jag inte är helt galet ute.
Det sitter en plexiskiva baktill, följer även med en extra sån + en aluminium.
Pris: <s>1000 SEK </s> <font color="red">500 SEK</font id="red"> [b]SÅLTb]
<u>Skickas inte.</u> Finns i Gävleområdet.
Image

Author:  uffen [ 16 Jul 2009, 19:10 ]
Post subject: 

Du har mail!!
mvh uffen

uffen

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/