
Squier Stratocaster Korea 80-tal m. Dimarzio [såld]
Pga generatorhaveri som kostar mer än jag hade kunnat ana så säljer jag lite prylar.
Först ut är en utmärkt korea-squier från 1987-88. Originalkroppen floydades och när den senare återställdes så monterades en ny kropp som blivit yngwie-gul med tiden. Stall är original med Fender-stämplade bockade stålsadlar. Elektronik utbytt mot mycket mycket bättre prylar: CTS-potar, CRL eller Oak Grigsby-switch (minns inte vilken). Dimarzio Shockwave-mickar, första generationen brumfria Dimarzio och enligt deras kundsupport är de "typ samma som HS-3 fast med heltäckande kåpa". Höga stora jumboband i bra skick, ganska platt radie typ 10-12", Gotoh-stämmisar. Edit: halsen är borrad för stränglås ovanför översadeln, men den har och har alltid haft originalsadel.
Svinbra gitarr för inga pengar, hugg den snabbt!
Enda bilden jag har just nu, kan fixa fler o bättre på torsdag:

Pris 1700 kr PLUS frakt. Inget case men jag packar bra.