Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Sålda!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=84892
Page 1 of 1

Author:  inferno [ 22 May 2013, 02:02 ]
Post subject:  Sålda!

Köptes för några år sedan men ligger fortfarande oanvända i originalförpackningen.

500 kronor inklusive frakt.

Image

Author:  filiphslim [ 24 May 2013, 23:22 ]
Post subject:  Re: Grover 106C Låsbara Rotomatic 18:1 krom 3+3

Bjuder 200 :)

Author:  inferno [ 28 May 2013, 18:43 ]
Post subject:  Re: Grover 106C Låsbara Rotomatic 18:1 krom 3+3

Dom är nu sålda!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/