Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Icke
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=85083
Page 1 of 1

Author:  PinkFlojd [ 29 May 2013, 16:24 ]
Post subject:  Icke

Ful stratahals till salu. Lite vass längs kanterna, men väldigt tunn och väldigt lättspelad (nästan ibanez-hållet).
Fin-fina band. 12"-radie? Graph-tech-sadel.

Image

Fler bilder

http://imgur.com/4lZwShB&7e3AeaD&p6kCbl ... &JgOoKiC#0

Har kostat 1800kr hos gitarrdelar. 550kr inkl. frakt eller bud.

Author:  lefty.guitar [ 30 May 2013, 19:04 ]
Post subject:  Re: Stratahals

Du har mejl.

Håkan, lefty.guitar@hotmail.com

Author:  Edvin Medvind [ 31 May 2013, 09:48 ]
Post subject:  Re: Stratahals

Denna Pm'ade jag också om för ngn dag sen..

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/