| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Snake Axelband, Ritter gigbag *NYTT PRIS* http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=85840 |
Page 1 of 1 |
| Author: | oyan [ 02 Jul 2013, 17:59 ] | |||||
| Post subject: | Snake Axelband, Ritter gigbag *NYTT PRIS* | |||||
Säljer mitt ur coola axelband med ormhuvud 400kr NU: 300kr Samt en rejält stabil gigbag av ritter... stabilaste jag sett iaf 300kr NU 200kr (kosta en tusing ny då tiden begav sig) frak tillkommer
|
||||||
| Author: | oyan [ 05 Jul 2013, 10:14 ] |
| Post subject: | Re: Snake Axelband, Ritter gigbag *NYTT PRIS* |
pris bump |
|
| Author: | Vibrolux [ 05 Jul 2013, 18:39 ] |
| Post subject: | Re: Snake Axelband, Ritter gigbag *NYTT PRIS* |
Får det plats en explorer i bagen? |
|
| Author: | oyan [ 05 Jul 2013, 19:15 ] |
| Post subject: | Re: Snake Axelband, Ritter gigbag *NYTT PRIS* |
Vibrolux wrote: Får det plats en explorer i bagen? Ingen aning, har ingen explorer |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|