| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Hendrix burning strat copy! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=85926 |
Page 1 of 1 |
| Author: | lefty.guitar [ 05 Jul 2013, 22:53 ] | ||
| Post subject: | Hendrix burning strat copy! | ||
Hej! Säljer pga av grym platsbrist en riktig goding. En mkt bra kopia av den gode Jimpans mytesomspunna strat som han offrade på Monterey-festivalen 1967. - Ny USA kropp, endast ommålad. Kroppen har givetvis vintage mått och routing. Den är troligtvis av mahogny och väger lite mer än normalt, (säg 3,6 - 3,7 kg färdig gura). - Plekan är målad av undertecknad, (det som ser skumt ut i det röda är endast blixten som spökar). Skapelsen följer originalet mkt bättre än andra kopior även Fenders, (som kostar runt 70.000 kr). Säljer kropp och plekat för 1300 kr inkl frakt. Eller byter mot nåt kul, t ex en gammal Gibson P90. Kan sälja med delar till den, har en Allparts rosewood hals, svaj, mm. För dig som är riktig Hendrix fan så kan jag sälja med ett ACE vintage axelband från 60-t med exakt samma mönster som Jimi hade när guran brann upp. (Kan skicka bild på det om du får GAS). Håkan, lefty.guitar
|
|||
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|