| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Neutrik Minirator MR-1, repobjekt http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=91089 |
Page 1 of 1 |
| Author: | ADaveL [ 19 Jan 2014, 16:01 ] |
| Post subject: | Neutrik Minirator MR-1, repobjekt |
Hej Detta är en handhållen tongenerator som "drattat" i golvet. Den fungerar, men displayen är spräckt så de' e' liksom å' orientera utan karta... Gitter inte repa den då: -NTI inte säljer reservdelar, har bara inskickningsservice... -Har en ny MR Pro! Googling ger träff på displaynumret men inga svar, se MR-1 och LCD bilden. http://adlljud.se/att/ Frakt + en liten hanteringskostnad så e' den din. /David |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|