Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Neutrik Minirator MR-1, repobjekt
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=91089
Page 1 of 1

Author:  ADaveL [ 19 Jan 2014, 16:01 ]
Post subject:  Neutrik Minirator MR-1, repobjekt

Hej

Detta är en handhållen tongenerator som "drattat" i golvet.
Den fungerar, men displayen är spräckt så de' e' liksom å' orientera utan karta...
Gitter inte repa den då:
-NTI inte säljer reservdelar, har bara inskickningsservice...
-Har en ny MR Pro!
Googling ger träff på displaynumret men inga svar, se MR-1 och LCD bilden.
http://adlljud.se/att/
Frakt + en liten hanteringskostnad så e' den din.

/David

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/